Neden bu kadar yüksek vergi veriyoruz? Anketli?

Neden bu kadar yüksek vergi veriyoruz? Vergi her ülke olacak ama biz neden hep başı çekiyoruz veya ilk 3 sıralamada biz varız? Neden millet ses çıkarmıyor devlet bu kadar vergiyi ne yapıyor az kazanıp neden çok vergi veriyoruz?Üretmiyoruz diyenler olacak ama üretmeyen ülkelerde bile daha az bu vergi
Bu tabloyu inceleyelim 1.75 dolardan hesaplanmış bir şey şimdi dolar uçmuş sıfır alımı azalınca ikinci el de phalanıyor bizim insanımız güzel bir araç kullanamayacak mı?
Neden bu kadar yüksek vergi veriyoruz?Anketli?


alışmış millet dolandırılmaya ses çıkarmıyor
devlet haklıdır alacak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Neden bu kadar yüksek vergi veriyoruz? Anketli?
Cevapla