Öncelikle hayırlı olsun adına çok sevindim bak buraya gerçek bir şekilde yazıyorum ve hayata gerçek bak
.. öncellikle paranı sağda solda çarçur etme unutma para kazanmak için nice nöbetler geçiriyorsun uykusuz kalıyorsun köşeye her ay bi 20 Bin ayır altın al dolar al vs bir şey al zaman hızlı geçiyor inanki gençsin hayatını yaşamak istiyorsun ama inanki içindeki enerji gibi bir hayat Yok ortada
Ve yanlış insanlardan uzak dur unutma bülbül güllere karga çöplüğe götürür her ay köşeye güzel bir şekilde biriktir İnanki düştüğünde kimse aramaz sormaz o telefonun çalmaz insanın başına neler neler gelir hayat umduğumuz gibi gitmiyor keşke umduğumuz gitse ancak gitmiyor bu yüzden köşeye güzel bir şekilde at ve arkadaşlarına köşeye atıyorum deme pinti ol demiyorum ama yinede köşeye at evet bu yaşta atmaz isen unutma çok pişman olursun bunu yazan bir hayat edası bir fırtına geldi geçti kişi ona göre
.. hayatı düşünmeden kafana göre yaşama sakın o dışarda gördüğün insanlar hayatı düşünmeden yaşıyor ve sonra bir hiç dünyasında kayboluyor bu yüzden lütfen kendini düşün kendini sev kendine değer ver boşluğa düştüğünde o his illaki geçecek bir şekilde
Kendine hakim ol umarım vefakar kalbi güzel değer nedir bilen merhametli ömürlük biride çıkar
.. İzmirdesin gezilecek yerler var konak alsancak Karşıyaka Bostanlı yani sana kimse gezme demiyor ama kendine hakim olarak yaşa sadece bunu demek istiyorum
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılArkadaşlar 21 yasinda memur oldum.
**HAYIRLI OLSUN ŞANSLISIN Çoğu kişiye göre 🙂
Aylık 50 bin gelirim var.
**9 Yıllık Memurum 35.000 TL şu an gelirim Temmuz da nolcak bakalım. İyisin hadi
Sigaram alkol giyim takıntı gece hayatı vs yok.
**COK GUZEL Şeyler senin için ve para biriktirmek isteyen bir insan için çok çok daha avantajlı durumlar
Ancak ailemin durumu 0.
**OLABİLİR NORMAL GÖR Herkes dünyaya Koç'un , Rockfellerin, kızı oğlu olarak dünyaya şanslı gelmiyor. maalesef bazı şeyleri insan kendi yaratması ve oluşturması gerekli bu bir gerçek ve kendin emek vererek aldığın şeylerin kıymeti paha biçilemez.
Yani çeyiz veya bana yapacakları bi Nisan durumu bile yok şu an koca da yok ama 🙂 bi tarafim hayatı yaşamak geez coş eĝlen düşünmeden hayatını yaşa diyor,
**GAYET MAKUL Bİr düşünce gezip eğlenmek cosmak ancak kontrollü gitmek zorundasın. Ayda 5 bin de olsa köşeye ayırıp birikim yapman gerekir. Paranı bir taşıt kredisi ya da araba kredisine biriktirip yatırım yapman bağlaman gerekir çar cur etme paranı. Kendini tamamen eve kapatma tamam ama her gece o bar benim şu mekan benimde yapma. Her şey sırasına göre kontrollu ve keyif durumu illa ki olur arada bir kendin ya da ailenle bir deniz kenarı yaparsın keyif alirsin. Hayatı kaçırıyorum diye endişe edecegin bir şey yok. Her yaş her vakit ayrı güzel ve yaşın genç. şu an için evlilik ve koca için acele etme ve ailene de yuklenme, ölümlü dünya sonradan vicdan azabı duyarsın. Sen kendin emek vermek ve kendin bir şeyler yapman lazım. Bazılarının ailesinde ki gibi doğuştan zengin olmayan insanlar kendileri kazimak zorunda.
diğer tarafim senin kadar geliri olan biriyle evlen sakın bir hayat yaşa. Kafam allak bullak off
**ACELE ETME GEÇ Kalmış değilsin. Ancak tabiki standart olarak, hem de kadinsin hipergamik olarak kendinle eş değil kendinle seviye olarak üst biriyle evli olman seni insanı, maddi manevi, Hipergamik açıdan tatmin eder bu durum02 Yorumla
Soran1 yılNet maaşım 50k değil.
Soran1 yılGüncelleme de acikladim
Gizli Üye(30-35)1 yılBunun kararını vermek çok zor bunu sen vermen Gerekiyor.
Burada aslında önemli olan şu doğru olan yapmak
İnsanlar doğrudan vazgeçip mutlu olmayı tercih ediyor ama o uzun vadede mutluluk getirmiyor. Veya doğruyu seçip mutlu olmaktan vazgeçiyor o da doğrunun verdiği bir ferahlık oluyor ama çok pozitif bir hayat olmuyor bu işin ortasını bulup yani eğlenmeyi hayatın tatlılığını mutluluğunu güzelliklerini doğru şekilde yaşamayı tutturmak gerekiyor.
Sen de bunu deneyebilirsin konuyu bilmiyorum seni bilmiyorum konuyu sadece afaki olarak söylüyorum: doğru kişiyle aileni mutlu edecek seni mutlu edecek karakteri ile her haliyle maddi manevi gücü de mutlu edecek aynı zamanda da delil ve bütün hayat enerjini yükseğe çıkaracak biriyle her ikisini de halletmiş olabilirsin gibi gibi
Çok mutluluklar her şey çok güzel olsun
00 Yorumla
1 yılBence sürekli gıden harcamaları ayırıp kalanıyla yatırım yap. Gayrimenkul alabilirsin, arsa alıp satabilirsin. Altına çevirebilirsin ne istersen. Ama bir kısmet çıkarsa da evlenme bence. Hayatını onunla da yaşayabilirsin. Evlenince hep evde oturmak zorunda değilsin sonuçta, yine gezip eğlenebilirsin. Maaşı sana denk birini bulursan maddi olarak sıkıntı da çekmezsiniz.
Yani evlenmeden önce kenara koyduğun bir paran, yaptığın bir yatırımın mutlaka olsun. Manevi olarak kendimi hazır hissetmiyorsun, eksiklerini varsa evlilik konusunda acele etme. Önce onları tamamla, maneviyatını geliştir sonra evlilik konuşup düşünürsün.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
1 yılne pinti ol ne israf yap. ortasini bul. bir cok arkadasim oara biriktircem diye genclikleri ucup gitti. gecen yillar birdaha gelmiyor. isin zor kismini gecmissin. simdi yapacagim para harcama konusunda plan. mesela paranin yarisini tasaruf icin kullan. yarisini harca. tasaruf icin yapacagin yatirim sepeti altin gumus hisse senedi doviz varliklarina yatirim. diger harcayacagin parayida tatil icin sosyal hayat icin kullanirsin. yurtici tatil yurtdisi tatil falan. ama oyle yilda 1 defa 1 hafta tatil yapma. yurtici tatil yapacaksan 3 kez falan yap. tabi bu eglence isleri parayla birlikte arkadas cevre ortaminada bakiyor. birde yasam tarzin nedir oda onemli sonucta erkek degilsin. barlarlarda alkolun dibine vurup kadinlarla takilacak halin yok o para kolay kolay bitmez. evlilik işinede gelince. hiyarin biriyle evlenip poklu donunu yikarsin. sonrada 2-3 beben olur. saclarin beyazlar hayvan gibi şiser. mutsuz biri olursun. sonrada kendini teselli etmek icin hayatimi cocuklarima adadim dersin. veya bosanirsin iste. bilmiyorum yani turkiyeden bi pok olmaz :)
11 Yorumla- 1 yıl
yani bilmiyorum iste. musluman bir kiz zaten bisey yapamazki. alkol yok sigara yok sevgili seks yok. gece hayati yok. kumar yok. tatile gitsen denize bikini giymek yok. dans etmek yok. bunlar olmayinca pahali elbiseler alsan ne guzellik malzemeleri alsan ne. evinde oturursun cay icersin. zaten hastanede calisiyorsan bütün hayat enerjinide alir. Allah hastane ortamina dusurmesin
1 yılSakin bir hayat yaşamak için illa biriyle evlenmene gerek yok ki, aslında biriyle evlendiğin zaman hayatın pek sakin olmuyor çünkü evlendiğin tek şey eşin olmuyor onun ailesi de oluyor ve bazı aileler akrabaları da gereksiz konulara çok dahil edebiliyor. Daha çok gençsin tabii ki eğlen farklı kültürler gör tanı, eğlenmek sadece giyim veya gece hayatı birileriyle takılmak değil. Hatta evlilik konusunda ben yerinde olsam yerli yerine yabancı damat seçerim. Bizim erkeklerimizin hepsinin aynı olduğundan değil ama gördüğüm kadarıyla pek çoğu kadının kendisine hizmet etmesini bekliyor ve daha nicesi.
30 YorumlaYorumlara bak, resmen cehalet kokuyor 🤦🏻♂️
O yasta memur olundugunu israrla kabul etmeyecek insanlar bile var. Ben de 18 yasinda memur oldum, liseden hemsirelik cikisliyim ve lise biter bitmez atandim. Hani 21 yasinda memur olunduguna inanmayan insanlar varsa onlara istinaden soyluyorum :)
Ayrica siz her memuru ayni mi saniyorsunuz? Masa basinda calisan normal bir memurla bir polis memuru ya da acilde, yogun bakimda calisan hemsire ayni maasi mi alsaydi? Ee bi zahmet fark olsun. Neyse bu konulara girersem cok uzar. Bence biraz hayatini yasa. Cunku insanin kendi kazandigi maasi harcamasi cok guzel bir sey. Tabi ama parani harcayip eglenirken her ay bir miktar yatirim yapman da iyi olur.20 Yorumla
1 yılGelirinizin aylara göre değilebileceğini öngörerek, sabit giderlerinizi olabildiğince belirlemeye çalışın, her ay düzenli küçük büyük demeden bir miktarı birikim için kenara koyun, bu birikim parasını her ne olursa olsun hey ay kenara koymayı prensip edinin ve hiç bir şekilde bu paraya dokunmayın. Bu birikim paranızı bankalardaki para piyasası fonlarında değerlendirin, bir miktar enflasyona karşı korunmuş olursunuz. Bu hesabı yaparken de bir miktar gezmeye eğlenmeye sosyal yaşama para ayırın.
Kısaca paranızı doğru yönetim. Başarılar00 YorumlaAynen katılıyorum bu yoruma "Biraz kendine zaman ayır gez, konsere, gezilere git tiyatro seyret değişik güzel şeyler yaşa gör ve tecrübe et evlen kendini pazarlayan dışı farklı içi koftiler ile evlenme gör hayatı biraz " çiçeğim benimmmm. Hayat bir kumardir. Hiç kimsenin garantisi yoktur iyi sandığın seni yaniltabilir. O yüzden ye iç gez eğlen kendine bir hesap aç veya altın al koy kenara kimse bilmesin ailen dışında birikimini kimseye söyleme ailene de 100 binin varsa 50 var de. Doğru insanı bulduğuna inanmayana kadar evlenme. İçine sinsin o kişi. Erken evlenmek çok güzel dengini bulunca bende evliyim mutluyum 23 yaşındayım bi oğlum var. 🧿Yine de evlenince başın göğe ermiyor bunu bilmeni isterim. 25 den önce evlenme en azından. Sırf maaşı parası iyi diye de biriyle evlenilmez çok mutlu olursun belki sonra bi hata yapar miden bulanır. Yani tabi ki senin tercihin. ♥️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÖncelikle Sana karışmak benim ne haddime ama sana destek olmak abilik gorevimdir 24 yaşımdayım 😄 benden 1 yaş büyük olan ablam var 3 senedir hep söyledim her gün her ay her yıl söylüyorum eğer bu kredi borcla alışveriş bağımlıdan kurtulmak istiyorsan edepli çalış ailesini iyi bakan ve işin meslek sahibi olan biriyle evlen dedim hep kızardı bana beni şey olarak algıliyordu seref*siz beni zengine vermek mi istiyorsun diyordu 😂 hep kızdı ama yıllar sonra dedim edepli zengin namuslu biriyle sevgili ve 1 yıldır onu taniyordum 😂 vay * dedim bana yıllardır söylemedin dimi dedim kim olduğunuda az tahmin edebiliyordum gerçektende oydu 😂 şu an sevgilisi benim bildiğimi bilmiyor 😆 ve ben ablam adına çok çok mutlu oldum kiskandimda söylersen bile gülüyor * 😅 o yüzden sevgilisin benim bildiğimi bilmemesi daha iyi 😄 o yüzden en iyi kararıni ver doğru seçim yap hayatıni yaşa ama kendini zor durumda birakma hep garantili ol keyfini yaşa.🙃
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBu işaretli olan ** kapheee yaziyordu 😅
1 yılSenin gibi biri olarak para ile kendime ilerisi için düzgün bi profil oluşturmak bence en iyisi. Varsa kişisel olarak dişlerin yamuktur tel taktir. Burnun eğridir duzelttir. Sonra da olursa elbise dolabını düzenle. Ufak paralar ile ancak bunları yapabilirsin. Sonra da kazandığın para ile ne yapabilirim diye düşün. Ehliyet falan alabilirsin. İstersen ufak tefek ticaret işi de yapabilirsin. Ya da aldığın maaş ile aileni istersen rahat ettirirsin malum durumları yok diyorsun
10 Yorumla
1 yılSana tavsiyem şu daha genç bir kardeşimizsin gönlünce gez toz eğlen hayatına bak sürekli çalışıyorsun eğlenmek gezmek tozmak senin hakkın tabi ama evlilik konusuna da gelirsek hayat bu nasıl geçer bilemeyiz ama hayatı düzene koymak da bizim elimizde zamanı gelince eli ayağı düzgün temiz seni hak ettiğini düşündüğün memur ya da maaşı iyi olan biri ile evlenirsin ama şimdi sabır gez toz
00 Yorumla
1 yılBen asgarî ücretle bir yere girmeye razıyken senin sıkıntına bak! 🤗🤗🤗🤗 Yanlış anlama beni sadece bahtsız olduğumu dile getirdim. Allah daha çok versin.
Eğer özgürlüğüne düşkün biriysen evlilik konusunda iyice bir düşün derim. Evlilik çok büyük bir sorumluluk. Ne yaparsan yap mutlaka düşünerek yap derim. Sonradan pişman olmaktansa düşünerek hareket etmelisin. Ayrıca bir şeyleri istemek yerine hayırlısını istemekten yanayım.00 Yorumla
1 yılAilene karşı görevlerini bence boş geçme, Kendi ayarında biriyle evleneceksende bunu açıkça baştan konusmalisin. Allah korkusu ana babaya saygılı biri olursa hem gezebilir hayatınızı yaşarsiniz, hemde ailelerinizi incitmemis olursunuz. Naçizane fikrim.
00 Yorumla
1 yılBence bir süre eğlen. Çok açılmadan hayatın tadını çıkar, 21 yaşındasın daha. Gez, ye, iç, elbise al vb. Alkol sigara falan şart değil zaten bu hayatta, inan onlar olmayınca her şey daha güzel. Zaten biriyle tanisirsin, bir şeyler de olur ilerleyen zamanlarda.
00 Yorumla
1 yılbirikim ve genç yaşta tatil yapıp dünyayı görmek ilerideki monoton ve standart hayata başlamadan önceki son demler olabilir. ideal bir eş seçimi ile birlikte çok güzel bir hayat kurabilirsin ama şu an 21 yaşında evlilik gibi kavramlar senin için çok erken bir yaş
00 Yorumla
1 yılen az 10 yıl kafana göre takıl ama bunu yaparken kenara ufak ufak para at mutlaka muhtemelen günün birinde çulsuz bir herife aşık olacaksın ve ekonomik anlamda bugün biriktirdiklerin o gün işinizi görecek ama kesinlikle hayatını yaşa önce bak keyfine 🤌🏻🤌🏻
00 Yorumla
1 yılİmkanın varken gezip tozmak senin için en iyisidir her zaman. Yaşın geç durumun müsait. Bence bu fırsatı kaçırma. Benim gezdiğim, gördüğüm, yediğim, içtiğim hiç bir şeyden pişmanlık duymadım. O yüzden gezmeye devam. Hayatın tadını çıkarmaya bak.
00 YorumlaBir kaç ay tadını çıkar sonra birikim yapmaya başla. Yavaş yavaş aldığın paranın kontrolünü sağla yoksa gelen geri gider. Eş istiyorsan maaşa bakma zeki insan parayı katlamasını bilir. Para huzur değildir aşkı bulana kadar evlenme sakın hayat da sıkıcıdır aşırı eğlenmek de sen sevdiginle eğlen..
01 YorumlaKafanızın karışık olması normal, çünkü önemli kararlar vermeniz gerekiyor. İki taraf arasında denge kurabilirsiniz. Hayatı yaşamak istiyorsanız aynı zamanda geleceğinizi güvence altına almak için de plan yapabilirsiniz. Dengeli bir yaklaşım benimsemek önemlidir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNe güzel paran var maşallah ben üç senedir evdeyim. İş güç de yok bulamyorum begdndiremiyoruz kimseye kendimizi calisirken asgari ücretle ne biriktirdiysem onunla idare ettim 6 aydır oda bitti ailemin durumu hiç yok olmadı yaş 31 herşeyden mahrum yaşadım uzar gider sen neyi takyorsun ki kafana ben biraz eğlen digru kişiyi bulunca yuvani kur digru kisiyi bulmak da çok zor inan ki
02 Yorumla- 1 yıl
Rabbim en yakın zamanda feraha ulaştırsın:) böyle zamanlarda insanın tek dayanağı oluyor, rabb. Yaninda her şey var onun. Dua et ondan iste:)
Cevap sahibi1 yılAmin inşallah herkese insrah ferahlığı versin Rabbim
1 yılTr ekonomisinde 3 kat daha aza çalışan insanlar var devlete girmeye çalışan bir sürü insan var ama yine de hayat senin aldığın kararlar seni bağlar, nasıl kendini mutlu ve güvende hissediyorsan onu yap
01 Yorumla
Soran1 yılHaklısın.. Bu kadar erken yaşta olduğu için çok mutluyum açıkçası
Öncelik hayatı yaşaman. Bunları yaşamadan evlenirsen içinde ukte kalır. Evet belki evlenince de yaşayabilirsin ama o ayrı bu ayrı. şu an kendi gücünle yapacaksın ve bunun keyfi çok başka.
03 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız.. sadece biyolojik saat gercegimiz var. O kadar şey yapmak istiyorum ki nasıl sikıstircam bilmiyorum maddi nedenlerle hiç yapamadım istediklerimi. Üzgünüm..
Valla cok gencsin kesinlikle hayatını yaşa keyfine bak çok borca girmeden ne istiyorsan onu yap. Bu yaşta evlenip napican? 2-3 seneye de çocuk olur ooo kafa yemeler başlar 😆😆 abla tavsiyesini dinle yaşa hayatını çok açılmadan tabi
00 Yorumla
1 yılAilen gibi sıfır olmak istemiyorsan şimdiden birikim yapıp birikimlerinle ufaktan yatırımlar yapıp orta yaşlarda gerçek bir ekonomik özgürlüğe kavuşabilirsin
02 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız.. ama bu yaşlarım da geri gelmeyecek. Daha küçükken hiçbir hayat yaşamadım ben. Yaşıtlarım gibi gezemedim tatile gidemedim. Gençliğimi yaşayamadım şimdi param var bunu da yaşamak istiyorum
- 1 yıl
Bişey kaybetmedin.
Şöyle düşün çocuklu unda derslerine çalışmasaydın şu an böyle bi gelirin olmayacaktı
Şimdide yatırım yapmazsan ileride çocukluğundan pek bi farkın olmayacak. Yinede tercih senin. Başarı kendinden fedakarlık yapabilenlerindir
- Para & Ekonomi konusunda 520 cevap paylaştı.
1 yılŞahsen seçimler zordur. 3vet ben bu yasima geldim gezmedigime dolaşmadıgima yaniyorum simdi en kucuk firsat arasamda evlenince bu firsat varla yok arasinda gidip geliyor.
05 Yorumla
Soran1 yılDeğil mi? Kafam da o kadar çok seyy var ki.. maddi imkansızlıklardan hayatı yaşayamadım ben pek. 21 yaşına kadar 3 şehir dışında yer görmedim. Bi otele tatile bile gitmedim. Ama evlilik yapmak istediğim şeyler olsun çok şey var nasıl sigdiracagim merak ediyorum
- 1 yıl
Geç gelen imkan bazen geç oluyor. Ama iste secimler onemlidir. Ben erken evlilikle kendimi kapattim ama son zamanlar kendimde eksiklikler icimde kalanlari görüyorum
Soran1 yılBen de içime her şey sinsin istiyorum. Hayat bu hep bir şeyler eksik olacak ama.. gençliğime baktığımda tamamen boşluk görmek istemiyorum ben
- 1 yıl
Ozaman abartmadan kuçuk kuçuk kendine oduller geziler dolasmalar yapman iyi olacaktir
- 1 yıl
Maasin kime ne ya ne diyorsa desinler onemseme takma degmez
1 yılBiraz kendine zaman ayır gez, konsere, gezilere git tiyatro seyret değişik güzel şeyler yaşa gör ve tecrübe et evlen kendini pazarlayan dışı farklı içi koftiler ile evlenme gör hayatı biraz
10 Yorumla
1 yıl50 bin iyi bir para hem kendine biraz yatırım yaparsın hem ailenin maddi durumu yoksa biraz katkıda bulunabilirsin hem de doya doya harcarsin sonuçta çocuğun yok bakmakla yükümlü olduğun birileri yok evliliği de bence çok aceleye getirme zaten yoğun bir hayatın var kendine her ay 10 bin yatırım yapabilirsin ailene de kendilerini geçindirebiliyorlarsa eve bir kaç bir şey alırsın her gittiğinde yeter çünkü zaten baya emek harcayarak kazanıyorsun paranı artan para da doya doya harca
00 Yorumla
1 yılkendin kadar geliri olan biriyle evlenme düşünceniz nereden geliyor bu kızlardaki bu düşüncenin kaynagını hep merak etmişimdir. bana çok saçma geliyor
02 Yorumla- 1 yıl
Hıhı kanka 50 bin maaş geliri plan kadın asgari ücretli olan seni alıp sana baksın tabi ne demek canım aaa haklısın
- 1 yıl
@Bıvkblblbbo 50 bin çok bi para değil. benim kafama takılan bu düşünce yapısı nereden geliyor. maddi şeyler beni cezbetmiyor. 6-7 yıl evvel aylık 15 bin tl kazanan biriydim oturdugum yerde. bugünün 90 bin tlsine eşdeğer belki daha fazla. istersem 500 bin tl ye para bile demem ama dediğim gibi maddi şeyler itici geliyor bana.
1 yılBu karar verilecek durum degil, icinden geceni yap. Yasin daha kucuk ayrica. Gez dolas yeni yerler kesfet. Nasibinde varsa cikar biri karsina zaten 🙃
00 YorumlaSana bir tavsiyede bulunayım mı? Sevdiğin birini bul, para biriktir. Başka ülkeleri gör. Sonra düzenini dert eder evini kurarsın
00 Yorumlakız yarın birgün öleceksin senden sonrakiler senin kiyamadimlarini çatır çutur yiyecek sjsjs kendi parani kendin ye kendine gel bihter sjsjsj
00 Yorumla
1 yılBebeğim 21 yaşında Nasıl memur oldun hangi ara 4 yıllık bölümü bitirdin
03 Yorumla
Soran1 yılBebeğim 2 yillik okudum
- 1 yıl
Hım anladım şimdi
Nedir bölümün pro - 1 yıl
.. peki
1 yılYaşarsın tabiki.
Sen yaşamicanda kim yasicak.
Memur olup o kadar nasıl alabiliyorsun ilginç?01 Yorumla
Soran1 yılAbla, net maaşım 50k değil ki. Yoğun bir hastanede çalışıyorum, nöbete kalıyorum. Sağlık bölümü bitirip onlisansran atandım
Gizli Üye(36-45)1 yılAtma ziyaaa yeni memur maaşı ne zamandan beri 50 bin oluyor. Üst düzey yönetici memur maaşı bile 48 bin. Buradakiler de cevaplamış fake trolün sorusunu.
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSorunda net maaş demişsin, güncellemede brüt. Yani senin maaşın yaklaşık 34 000 seviyelerinde. Bundan masraflarını düştüğünde elinde kalandır kazancın. O yaşta birikim yapman en doğrusu. Bir ev araba alınmaz kısa vadede ama en azından ay sonunu düşünmezsin
Soran1 yılYahu net hiçbir yerde demedim. Elime geçen TOPLAM para 50 bin dedim. Maaşım 36 küsür, nöbet ve dönerle 50 yi buluyor. 48-50 48-50 arasında hep. O yaşta birikim yapacaksan ileride ne yapacağım.. sorumun geri kalan kısmını okumadın herhalde.
1 yılAltin al ytd değil
Ama altında kaybetmezsin sana da yatırım olur hemde parani boşa harcamayın olursun00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 334 cevap paylaştı. Yaşın gençsin maaşın da iyi, bence kariyerine bak seyahata çık gez eglenmene bak derim evlilik 25'ten sonrasını düşün derim :)
02 Yorumla- 1 yıl
18 yaşındayım evlenmeyi düşünüyorum kötü mü ettim
1 yıl21 yaşında ne evliliği gez toz hayatını yaşa vakti zamanı gelince kısmetin karşına çıkacak zaten alacaklarını al planlarını gerceklestir sonra evlen👍
00 Yorumlaama evlenmek için de evlenilmez ki be... git hayatını yaşa, denk gelirse evlenirsin napıcaksın bu yaşta görücü mü bekleyeceksin
00 Yorumla
1 yılSabit gelirin var işte ne güzel daha ne düşünüyorsun ki bu para gezip tozmana da gelecek kurmana da yeter yaşama şansın varken yaşamana bak derim 👍👍
00 Yorumla
1 yılBen olsam birikim yapar arabamı alır, sonra istediğim hayatı yaşarım. Arabayla daha güzel yaşarım zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılMaaşın gayet iyi sızlanacak bir şey giremiyorum bu ülkede çok büyük bir kesim 17 bin TL ile ev geçindirip çocuk okutuyor biliyorsun dimi? Çeyiz falan dert etme sen önce evlenecek düzgün bir erkek bul gerisi halledilir
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 364 cevap paylaştı. Daha bunlari dusunmek icin erken dsha 21 sin 25.26 olsun sonra
05 Yorumla
Soran1 yılHangilerini
Soran1 yılAma çok geç evlenmek anne olmakta istemiyorum...
Hangi birimde memursun merak ettm, ve kaç puanla atandn
04 Yorumla
Soran1 yılBen sağlık memurunun. Nöbetler ve döner ile 50 yi buluyor yoğun yerdeyim.
Soran1 yıl86 puan
Harbiden nasıl memur oldun anlatsana 20 yaşındayım ben de üniversitem bile bitmedi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNe kocası çeyizi kızım ya kafanız iyi mi 21 yaşındasın alooo? Gez toz kendine harca yapacaksan da kendine ev araba yap s.** et kocayı. Ne çeyizi ya hayatınızı kendinize odaklı yaşayın. Doğru kişi sana elini cebine bile attırmaz çeyiz de Faso fiso zaten. Anı yaşa
10 Yorumla
1 yılAh şu memuriyet olmasa qötü nasıl kurtaracaksınız bilmem 😀😀
14 Yorumla- 1 yıl
Çok dokunuyor size değil mi birilerinin emeğinin hakkını alıp devlete atanması.
- 1 yıl
@KadıköyRıhtım evet haksız yere çuvalla para götürmesi gtümğse batıyor yeteneksiz basiretsiz tiplersiniz
- 1 yıl
Olsaydın ya sende memur. Otursaydın ya masanda alsaydın ya 50 bin lira. Kıskandırsaydın ya birilerini. Yeteneksiz dediğin o kadın kaç sene okudu, kazanmak adına kaç kez kpss ye girdi haberdar mısın bunlardan.
- 1 yıl
@KadıköyRıhtım ben niye olayım ben sen gibi beta ılık tip miyim toplumda adam mı sayılıyorsunuz KPSS ne lan dingil ales artı yds atacaksın
1 yıl3 beş ay takil hevesini cikar harca sonra birikimini yap
00 Yorumla
1 yıl50 bin tl alan memur? Nerede memursunuz? Aklım varsa yeme içme yatırım yap! Hisse senedi altın gümüş
00 YorumlaKötü alışkanlığın olmaması iyi! Çoğu insan bu tip alışkanlıklar ile, kendi hayatını batırıyor.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBence her ay en az 10 k alltına yatırım yap arkadaşım, gerisini ne yapıyorsan yap.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılGez toz eğlen yaşa gençlik gidiyor öldüm var hastalık var içinde kalmasın. Çeyiz falan filan karşı taraf öder durumun yokmuş yani ne yapabilirsin. Ailene bir de eğlencene bak.
00 YorumlaBende memurum hayatımda hiç 50 bin gelirim olmadı. Gerçi maaş harici gelirin varsa o ayrı
00 Yorumla
1 yılSenin o parayı hak ettiğini düşünmüyorum. Memurluğu hak ettiğini düşünmüyorum.
00 Yorumla
1 yılÇeyizini düz geri kalan para ile de hepsini altın yap
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 807 cevap paylaştı.
1 yılHerkesleşme herkes leş..
Ama bi alaçatı çeşme yap sen00 Yorumla
1 yıl6 ay sonra Kanadaya gidiyorum... Aylık 200.000 alacağım. Acaba ne yapsam bu kadar parayı 😀😀
02 Yorumla- 1 yıl
Beni de götür 😂
- 1 yıl
Bakılır 😀
1 yılGezip eğlenmek inanılmaz cezbediyor ama geleceği de düşünmek lazım
00 Yorumla
1 yılGençsen flört et, seviş, gez, dolaş, takıl evlenince zaten çocuk falan derken istesende yapamayacaksın
10 YorumlaAsgari ücret alan kadınlar bile hayatı benden iyi yaşıyor 😂😂
00 Yorumla
1 yılevli değilsen, sakın evlenme yaşa kuzum... Hayat sana güzel.
00 YorumlaGeliri olan değil seni sevecek değer verecek birini bul para her şey değildir
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 695 cevap paylaştı.
1 yılYanlışa düşme. zamanı gelince uygun birini bulup hayatına bak.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende memurum da 50 bin vermiyorlar bilgi verirmisin
31 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHarbi merak ediyorum he
- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer