50 bin aylık gelirim var, kafam karışık. Düşünmeden yaşamalı mıyım?

Arkadaşlar 21 yasinda memur oldum. Aylık 50 bin gelirim var. Sigaram alkol giyim takıntı gece hayatı vs yok. Ancak ailemin durumu 0. Yani çeyiz veya bana yapacakları bi Nisan durumu bile yok şu an koca da yok ama :) bi tarafim hayatı yaşamak geez coş eĝlen düşünmeden hayatını yaşa diyor, diğer tarafim senin kadar geliri olan biriyle evlen sakın bir hayat yaşa. Kafam allak bullak off

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar selam! Toplu cevap veriyorum. Hiç mezuna kalmadan paramedik bölümünü bitirdim. Çok yoğun bir hastanede çalışıyorum, artı sürekli nöbetlere kalıyorum. Ulan ben size net maaşım 50 k demedim ki, döner sermaye nöbet, brüt maaş 50 kyı buluyor dedim. Aile konusundan 0 şans olduğum için, tatildir o dur budur yaşamadığım ancak evliliği da geciktirmek istemediğim için kafam karıştı ve sormak istedim. Çünkü yapmam gereken çok şeyy var anlıyorsunuz değil mi?
Güncellemeler
1 yıl
Ayrıca bolumumu lisansa tamamlanacağım o zaman daha da yükselecek.
50 bin aylık gelirim var, kafam karışık. Düşünmeden yaşamalı mıyım?
Cevapla