Maaşım oldukça yüksek lakin bir hayatım yok buna ne kadar katlanilir?

Hâlâ işteyim bunu da şirketten yazıyorum , doğru düzgün uyuyamıyorum, insalarla iletişim halindeyim ve artık milleti terslemeye başladım , sinirim alt üst , eve gidip ayaklarımı koltuğa uzatamiyorum , bir bara gidip eglenemiyorum hayatım işten ibaret , yüzün üzerinde gelirim var ama ben bu parayı yiyemiyorum bile yaptığım en büyük eğlence işyerine yemek söylemek şaka gibi , işten çıksam standartların dusecek.
Maaşım oldukça yüksek lakin bir hayatım yok buna ne kadar katlanilir?
Cevapla