8 bin lira aylık pasif gelirim var, çalışmayı bırakıp bu hayatı yaşamaya başlamalı mıyım?

10 yılda 500 bin lira biriktirdim ve şimdi vadeye yatırıcağım banka aylık 8 küsür civarı vericeklerini söylediler yıllardır kölezavra gibi çalışıyorum biraz gezmek tozmak eğlenmek istiyorum yeter yani 14 yaşından beri çalışıyorum da

Güncellemeler
+1 yıl
Neyse bir yıl yatayım sonra gene işe dönerim
8 bin lira aylık pasif gelirim var, çalışmayı bırakıp bu hayatı yaşamaya başlamalı mıyım?
Cevapla