Aylık giderim 100 bin TL iken 30-35 bin TL maaşla nasıl hayatta kalınır, ne yapmalıyım?

Ödemelerim var ailemden para istemek istemiyorum çünkü onlaeın verdiği paranın ne bereketini gördüm ne hayrını. Kimseye kendimi meze edemem para içinde bana fikir verir misiniz ben geçimimi nasıl sağlayacağım işe girsem verdikleri para 30 35 bin tl, ne kirama yeter ne geçimime aylık geçimim 100 binden asagi değil sizce ne yapmalıyım?(önerilerinizi alabilir miyim) bankadan kredide çekemiyorum diğer ödeme yaptığım kartımıda açmıyorlar sıkışıp kaldım ne yapabilirim sizce? Kira herseyi ben ödüyorum kira derdin olmasa maaşla çalışıp ek işte yaparım sizce ne yapmam lazım?

Aylık giderim 100 bin TL iken 30-35 bin TL maaşla nasıl hayatta kalınır, ne yapmalıyım?
Cevapla