AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Senin kadar geliri olanla değil seninle uyumlu olanla evlen derim
Ne memurusunda ₺50.000 maaş alıyorsun biz 30 bin lirayı zor alıyoruz ya
Abla 30k yı zor alıyor olamazsın. Açıkladım.
bence sen fazla uçuyorsun üniversitede memurum gih 30 bin tlyi zor alıyoruz
Ne memurusun aylik 50 bin gelir diyorsun iyiymiş😿
Ya size bir şeyler sormam lazim buradaki hesabinizin ismini söyler misiniz ya da cevaplayacaksaniz burdan da sorabilirim , lütfen
Oha 21 yaşında daha okulum bitmedi memur olmayı düşünmüyorum ama kpss falan çok zor tebrik ederim öncelikle emdkdxk
Bende yeni memur aldım o paraları rüyamda bile göremiyorum hangi kurumun müdürü oldun bacım 😂
Açıkladım :)
Okudum şimdi valla iyiymiş maaslarimizi birlestirsek mi acabov? Hem eş durumundan tayin falanda oluruz 😂❤️
😁 güldürme yahu herkes takmış parama
Öyle deme evlilik yaparsak eş durumundan 2-3 k fazlada alırız 2 de cocuk bir kız bir erkek? Sen bi düşün bende memurum sonucta buralardayım beklerim 😂
Deli misin kızım hayatını yaşa ki yaşarken birini bulursun eğer birini beklersen yaşlanırsın oda iyi mi çıkar kötü mü Allah bilir ailene de yardım et
Ailene destek çık bi miktar her ay annene 5 bin falan gönder çeyiz de yapma erkek tarafı yapsin biraz yasa hayatı 30 a doğru evlen
21 yaşında memur 50 bin gelir. emeklilerin gözü yaşlı
Harika bir gezi tavsiyesi öneririm
Yaşadığın il neresiydi
İzmir.
Yürüyüş yapmayı sever misin?
Güzel aktivite önereceğim ama yazmadın
bence önüne bak nasibinde varsa o bulur seni kaç puanla atandin darısı bana dua et
Lise kpssden mi memur oldun? Daha cok gençsin hayatını yaşa derim
Gel evlenip beraber gezek😅😄 benim durumlar iyi dğünü falan yaparım
21 yaşında ne memuru oldun? Bence birikim yap ve gez dolaş
Kpss
Devletten çalışman çok iyi gelirin var bende 24 yaşında kazandım evlilik vs kendi gelirimle aynı olsun istedim bulamadim o yüzden hayatını yaşa
Peki senden daha az bir maddiyata sahip biri oluesa nolacak evlenmeyecek misin
Bı kısmıyla yasa bı kısmıyla geleceğin için kenara koy
50 k bence bir aile geçindirmek için yeterli senin gibi geliri olan biriyle evlenmek mantıklı olur hem sende ailene destek cıkabilirsin ❤️
Üç kuruş alıyorsun diye havalara bak, senin gibilere görgüsüz derler
Aşk olsun..
Valla hiçte olmasın, sana hicmi emeği yok onların, bak ne güzel okutmuslar bir yere gelmişsin sen onlara yardımcı ol
Kız durdugun kabahat ya. ceyiz ne allasen ilerideki esinle birlikte kullanacağınız eşyayı birlikte alirsiniz. gez toz eglen yahu
polis misin yoksa yeni memur o kadar para alamaz
çeyiz yapacağına ailene biraz destek olabilirsin alıştırmamak şartıyla ayırabileceğin kadar parayı yatırım yapmaya çalış bence
Açıkladım guncellememe bakarsiniz
ya o yüzden söylemiyorum memurum 50 alıyorum diyince herkes yeni memur 50 alıyor diye memura sarıyor sadece ona takıldım kb
Bence hayatı yaşa koca kahri çekme aman bak ne güzel gelirin var
eğlenceli, gerçekten sevdiğin biriyle evlen ve hayatı beraber yaşayın! :))
Millette de bir evlilik merakı. Ne yapacan evlenip. Bak takıl
Bende atanmıştım, Mart 'ta istifa ettim memurlukdan
Yaşınız gençken nasıl memur oldunuz kpssye mi girdiniz
21 yaşında nasıl memur oldun?
Kpss
Hayatını yaşa daha neydim ne oldum zamanlarındasın
Maaşallah sana helal olsun hakediyosunuz ne diyim
Twskekurler.
Biraz hayatı yaşa biraz birikim yap
50.000 gelir nedir ya 50.000 lira para mı
Siz kaç istiyorsunuz?
Biz o kadarını bile alamıyoruz, öğretmeniz!!!
Üniversite sınavında derece yapıyoruz
4 yıl eğitim fakültesinde okuyoruz.
3 farklı sınava giriyoruz
Mülakata giriyoruz
50 bin almıyoruz.
Yazıklar olsun
Evet öğretmenlerin hakkını yiyorlar öğretmenlerin maaşı 80 bin liradan aşağı olmaması gerekiyor
Ben aksini söylemiyorum hak eden gerçekten iyi maaş almalı,
Helal etmiyorum bu ülkeye hiçbir hakkımı. Haram zıkkım olsun. Hastanede çalışanlardan daha az stresli olduğumuzu daha az yoruldugumuzu düşünenlerin de...
Polislere verilen maaşlar ortada!!!
Haklısınız yerden göğe kadar
Bekçilere verilen maaşlar ortada!!! Üstelik nöbet sonrası tatil. Öğretmenin iki ay tatili var diyenler,35bin TL maaşa bu tatil bile az!!!
35bin lira para mı soruyorum!!!
Türkiye'de ki insanları cahillestirmek istiyorlar,, eğitim adına hiç bir atilim yok, cahillestirmek insanları bilgisiz hale getirilecek sonra kendileri istediği gibi yön vermek istiyorlar
Öğretmenlerin de cahili var ama. O sistemi isteyen dünya kadar öğretmen var.
Öğretmenlik asla bu ülkede yapılmaz. Haberlerde öğretmen maaşlarını yalan dolan bilgilerle paylaşıp insanları üzerimize çıkartıyorlar. 1-4 adamın emekliliği yaklaşmış adamın brüt maaşını söylüyorlar.
Bu devletin...
Ülke bitik durumda
En iyisi ticaret okumaktan fayda gelmez
Bütün ticaret yapanlar ticaret mi okumuş?
Biraz hayatını yaşa 28 doğru evlen
Çok düşünmüş güzel palavra atmışsın yerlerse tabi.
nasıl bir memurluk bu ya :D
Aynen o gelirde olan birini bul
50 bin gelirin varsa tanışalım sjsjsj😂
Daha yapma bir hayatı yaşa zamnla oda olur
Birikim yap hayatın tadını dozunda çıkar
Mesleğin ne 😄 benden aynısını yapayım
Ben de "
Bende öğretmenim 55 civari oluyo gez toz dunyayi geziyorum istersen bilgi verebilirim 😀 kendine bak
Evlenip öutlu olan mı var git eğlen
Evlen. Aklın yolu bir.
yaşamalısın
başka türlü pişman olursun
Çok bir özelliğin yok knk
Pardon?
Normal bir insansin paranda normal çok değil kezbaniko
Hangi ilde yaşıyorsun?
İzmirde ama aile evimdeyim kira vs derdim yok kimse faturalara destek olmamı da beklemiyor
Biraz yaşa hayatını sonra başını yakarsın
Abi tavsiyesi jsjsjsnsns
@nireinengel abi olur amca olur dede olur nasıl isterse
Normal gayet geçine bilirsin
Mesleğiniz nedir acaba
Hayırlı birini bul ve evlen
İşsiz bir erkekle evlen birlikte gez
hıc asık oldunmu pekı?
yanıtlamadın
hayatını yaşa ama savurgan olmadan
Ailen seni okutmasa memur olamazdın nankor
Memur 50 bin mi alıyor ne memurusun
Sağlık memuru. Nöbetler dönerle 50 yi buluyor
Anladım
Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yap
Eglen ve kendine göre edebli takıl
Bölüm ne
Hayatını yaşa evlenince pişman olursun
eğlen ama para da biriktir
Ne memurusun ki
Gez bence evlenmeye vakit var
O para yetmez ki