Market çalışanıyım deneme sürecimde işten ayrıldım müdürüm maaşımı alamayacağını sorunlu çıkış yaptığını söylüyor?


merhaba iyi akşamlar, bir market zincirinde 35 gündür çalışmaktayım, ilk maaşımı ay sonunda aldım fakat bu ay hastalandım (salgından ötürü kusma ishal) ve müdürüm ısrarla işe gitmemi söyleyip beni ertesine güne kadar iyileş vb diyerek baskıladı ben de işten ayrılmak istediğimi söyledim. sonrasında sorunlu çıkış olarak çıkışımı vereceğini, maaşımı almayacağımı söyledi böyle bir şey mümkün müdür? haklarımı hukuklarımı az cok biliyorum ve ne olursa olsun 1 gün bile calıssam deneme sürecinde iştem cıkarılsam bile maaşımı ödeme zorunluluğu olduğunu biliyorum yine de böyle tehditvari konusmaları canımı sıktı lütfen bilen birileri yazabilir mi?

Market çalışanıyım deneme sürecimde işten ayrıldım müdürüm maaşımı alamayacağını sorunlu çıkış yaptığını söylüyor?
Cevapla