Yeni işe girdiğinizde diğer personeller patronun maaşları bazen vermediğini söylese ne yaparsınız?

Yeni işe başladım bugün. Elden maaş veriyorlar sigorta falan var. Bir eleman maaşları bazen eksik bazen geç yatirdigini işten çıkacağım dersem çalıştığımi hiç vermeyeceklerini söyledi. Kendisi de bu hafta işten çıkıyormus.
Yeni işe girdiğinizde diğer personeller patronun maaşları bazen vermediğini söylese ne yaparsınız?
Cevapla