Mağaza müdürünü şikayet ettim ama şimdi bana kötü davranır diye korkuyorum. İstifa mı etsem?

Ben bimde çalışıyorum magaza müdürünü bir üst müdüre şikayet ettim bize yazdığı assagilamari flnn görüntü attım ve benim yaptığımı öğrenmiş şu an izinli pazar dönüyor diğer müdürede benim magazami degistirin dedim oda daha sonucu yok pazar dönünce bana hayatı zindan edecek gibi geliyor işten çıkayım mı ya da o gün işe gitmem çünkü bana bağırıp çağıracak daha zor işleri yaptıracak
Mağaza müdürünü şikayet ettim ama şimdi bana kötü davranır diye korkuyorum. İstifa mı etsem?
Cevapla