23 yaşındayım bahsettiğim kişiye karşı duygularım var inkar edemem sonumuzun olacağını bilsem aşık olmamak için tutmam bile kendimi ama olmayacağını biliyorum o bana küçük bir kız çocuğuymuşum gibi davranıyor kendimi onun yanında bulutların üzerinde hissediyorum ama görüşmeyi kesmem gerekiyor bu zamana kadar hiç maddi açıdan kullanmadım onu buluştuğumuzda çay içerken bile utandım ama çok sıkışığım faturalarımı bile ödeyemiyorum iş bulamıyorum her işte çalışamam siz olsanız ne yapardınız?
Hislerim varken bunu yapmak bana mide bulandırıcı gelmiyo o bana hep destek olmak istiyordu reddediyordum ama kabul edersem de yanlış yapmazmışım gibi hissediyorum
Hislerim varken bunu yapmak bana mide bulandırıcı gelmiyo o bana hep destek olmak istiyordu reddediyordum ama kabul edersem de yanlış yapmazmışım gibi hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer