Yaşa göre değişen bir şey bu. mesela 20 yaşında bir erkek 40 yaşında bir kadınla birlikte olursa aşırı memnun kalır. Tam tersi (kadın 20 erkek 40 aynı sonucu verir.) Ama 40 yaşında bir erkek 60 yaşında bir kadınla olur sa hoşlanmaz. İnsanların anatomisi ve metabolizması % 100 aynı değildir kişiden kişiye farklılık gösterir. 25 yaşında pert olanda var 70 yaşında duvara tırmanan da. Kadınların cinsel hayatı 50 ler de iyice azalıp biterken ( genellikle) erkeğin ölene kadar sürer (genellikle). Farklı yaş grubu ile birlikte olma sevgi, arzu, ortam ve yoksunlukla ilgili biraz.
Merhaba, Hayır olmam. Yaşın önemi yoktur ancak uçuk kaçık yaş farkına karşıyım! 23 ve üstü 35 ve altı düşünüyorum! 😅
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunun kadin ve erkek icin farkli bakis acilari var. Erkek kendinden buyuk bir kadinla uc sey icin birlikte olur -abazaysa -parasi icin -birini bulamamissa
Kadinlar ise uc sey icin birlikte olur -birini bulamamissa -parasi icin -trawmatik gecmisinden dolayi Trawatik gecmis ise kendi icinde bircok bolume ayrilir. Buda ayrica degerlendirilmesi gerekir.
Yaş farkının bir önemi yoktur. Önemli olan kultur zeka entellektuelite seviyelerinin uyumlu olmasıdır. Bunun yanında fiziksel beklentiler ve gelecekteki hayattan beklentilerde uyumluysa yaş farkının bana göre bir önemi yoktur. Ki yaş arttıkça aradaki yaş farkı önemsizleşir.
ben oldum ama ayrıldım hemen olmuyor ben olmam yani yanınızda büyük olunca sıkıntı genç kızlar bakınca utandım ve ayrıldım neler söylediklerini az çok tahmin ettim
Senin yaslarindayken seve seve olurduma * artık 41 im benden 20 yas buyukler hurdaya donmus vaziyetteler asla midem kaldirmaz tabi cok zenginse dusunebilirim 😈
En İyi Cevaplar