Ailem iyi kazandığı halde sefalet içinde yaşıyoruz?

Eve 260 bin tl giriyor bir tane 2009 model aracımız bir tane de evimiz var o da zorla alındı eskiden başka hiçbir şey yok döviz ve altın biriktiriyor o da enflasyonda eriyor sürekli pazarda ucuz olanı alıyoruz etde öyle ucuzsa bulunca yiyoruz var mı benzer aynı durumda olan bir hastalık gibi cidden

Ailem iyi kazandığı halde sefalet içinde yaşıyoruz?
Cevapla