Asperger Sendromum var.
Girdiğim işte bu yüzden uyum problemi yaşıyorum uzun süreli çalışamıyorum.
Ev geçindiremeyecek kadar çalışmak eziklik mi?
Asperger Sendromum var.
Girdiğim işte bu yüzden uyum problemi yaşıyorum uzun süreli çalışamıyorum.
Ev geçindiremeyecek kadar çalışmak eziklik mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bence asperger sendromu abartılcak bişey değil öyle olduğuna inanırsan öyle olursun. Sosyal uyum yaşayan çok insan var
Ayıp değil de aişe geçindiremeyecek durumda oluyorsun yani ayıp değil kayıp olabilir ancak. Eğer bir ailen olsun istiyorsan
Eziklik degil ama bu konu da devlet kuruluşlarindan yardim almalisin
Celal Şegöre bile asperger sendromu konulmuş. Uyumlu oldugun bir alani bulabilsen keşke
katılıyorum
@nokoyokko uyumsuzluk insanlarla
En son şef olarak fabrikaya girdim.
İstediğim zaman çalışırım istediğim zaman çalışmam diyen ustalar vardı. Bunları idare edecekmişim
Şimdi ailen varsa ve eve sadece sen para getiriyorsan sıkıntı yok fakat aile evinde yaşıyorsan bence sıkıntı yok çünkü annen baban seni hep çocukları olarak görür 40 yaşına gelsen bile :)
Elinden geleni yaptıktan sonra boş ver ayıp olup olmamasını
eziklik ya da ayıp değil rahatsızlıgınız nedir tam olarak bilmiyorum ama kendizi daha rahat ve uyumlu hissedeceğiniz bi iş bulmaya bakın
Şöyle anlatayım
Mecazı anlamıyorum. Herşeyi literatür anlamıyla anlıyorum. Ve çoğu zaman da yanlış anlaşılıyorum
Valla mı
anladım tedavi görme şansın varsa eğer bununla alakalı yardım alabilirsin zamanla düzelir belki
Tedavisi yok bunun...
maalesef
Asla eziklik ve ayıp değil canomm üzme kendini kurban olsunlar sana seni ezik görenler
Değil kardeşim üzme kendini
Asla öyle düşünme sen sadece elinden geleni yap
Hayır değil özel durumun var
Bence değil ama gayret lazim
Eziklik değilde zorlanirsiniz. Zor yani
Bende de var sanki azcık
Coğrafya kader ise bu da elbet ayıp olmayacaktır.
Sıkma canına nasipde neyin varsa o olur
Hayır ayıp değil.
jigalolouk dene
Baban mı önerdi
@sabahakarsi745 anası yapıyor
Ayıptır
Çok ayıp dayı