Ailemiz tarafından dolandırılmak?

Eşimin ailesi tarafından resmen dolandırıldık düğünden çıkan tüm altınlarımı verdim evim olsun diye 5 sene de borc ödedim simdi de bize tapumuzu vermiyorlar 1 çocuğum var 14 aylık 5 senelik evliyiz ne yapacağımızı bilmiyoruz diyorlar ki biz ölünce alırsınız hiç bir şekilde alamıyoruz benim ailemde devreye girdi evde oturuyoruz ama tapumuzu alamıyoruz yakın zamanda kayinpederim kalp spazmı geçirdi eşim hastaneye gitmek istemedi ben zorla gönderdim babandır diye benim babamda yok kaybettik önceki sene. Yetim hakkı yiyorlar resmen dünde kaynanam aradı eşimi neden geçmiş olsuna eve gelmedin diye hesap soruyor eşim evde sinir krizi geçirdi konuştuktan sonra ağladı içime dokundu izin vermedi arayıp ağızlarına etmeme. Ne yapacağımı bilmiyorum onlarla asla görüşmek istemiyorum onlar kendilerini haklı görüyorlar cahil görmemiş insanlar. Ne yapacağım ben çocuğumu 7 aydır göstermiyorum bana fikir verin ailem arkamda ama onlarda ne yaptı ettiyse vermiyorlar tapumuzu dedem annem konuştu yok yani ölünce diyorlar bizi adam yerine koyup açıklama da yapmıyorlar ne yapacağız biz böyle,?
Ailemiz tarafından dolandırılmak?
Cevapla