Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Eyüp Aksu, "İndi-bindi ücreti en az 120 TL olmalı" demiş. Ne düşünüyorsunuz?

dün İstanbul'da 45 dakika taksi aradım ve yakın mesafe diye hiçbiri almadı. diyeceklerim bu kadar.

Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Eyüp Aksu, İndi-bindi ücreti en az 120 TL olmalı demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Eyüp Aksu, "İndi-bindi ücreti en az 120 TL olmalı" demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla