dün İstanbul'da 45 dakika taksi aradım ve yakın mesafe diye hiçbiri almadı. diyeceklerim bu kadar.

dün İstanbul'da 45 dakika taksi aradım ve yakın mesafe diye hiçbiri almadı. diyeceklerim bu kadar.

Gerçekten merak ediyorum bu taksicilerin istediği şey ne? Kısa mesafe de almıyorlar uzun mesafe de. Bir yer söylüyorsun ben oraya gitmiyorum diyor. Senin işin bu değil mi?
Cidden bilen varsa yazsın ya...
Bildirecek klmse olmadıktan sonra ineceğin hesabını yapmasınlar
Çok yoğun ticari kullanan birisiyim
Arabada boş boş sigara içmek bir çoğuna daha cazip geliyor
Herkesi aynı kefeye koyamayız kabul
Ama çoğu kaymak iş peşinde
Ticaret ve kazanma denklemi bu değil
Bence 500 tlden açılsın. Hatta devlet ekstra maaş da versin. Mazot bedava olsun taksicilere. Emniyet şeridini de kullanabilsinler. Yer varsa ekstra yolcu almak da serbest olsun. Köprüyü geçince taksimetre 500 tl eklesin otomatik olarak.
Taksiciler de kendi kafalarının istediği şekilde olmasını istiyor
Müşteri seç , mesafe seç
Ee sen yapma biz eve gelip taksi parası verelim , zahmet etme yani koltuktan kalkıp da akşama kadar taksi sürmeye
Cevap
41Cevap
Düz 250 verelim olsun bitsin bu takisicilerin gözü doymuyor ki gadası
İndi bindi mesafesi 3 km. olur ve 3 km. için 120 TL çok fazla. Sayın Aksu'ya "yuh ebenin.. mı" diyorum.
Bir de üstüne taksici s.. ksin müşteriyi, ağzına da versin.
Açgözlü köpekler... Alayı sabıkalı zaten...
Bence uygun hatta 200 olsun fazla gelen para ile otel yapılsın 2 yıl sürer zaten en fazla ondan sonra kilometre başı 2 dk ile tarife başlataınalr o otelde. Buna doğru gidiyor bu ya
Zaten herseyimiz normaldi bu sorun oldu onu mu çözmeye çalışıyoz taksiye binen biner binmeyen de dolmuşa otobüse biner burada ne insanları mağdur edeceksin nede taksicileri
Hükümet ile İstanbul Belediyesi arasındaki uyumsuzluk, halka yansıyor. Ve ben burada İstanbul Belediyesini suçlayamıyorum.
En iyisi mümkün olduğu kadar taksi kullanmamak korsan kullanmak diyeceğim ama şu an onlar da azdılar iyice Taksi parasını geçiyor bazı yerlere
Hayatımda taksiciler, kargocular ve makina tamircileri kadar kazıkçı ve pisliğini görmedim.
Direk taksinin gunluk kirasini arti soforun yevmiyesini odeyelim, Karakoyden Besiktasa gotursunler...
O adam hayatın ne olduğunu biliyor mu ülkede adalet yokki
Taksiler kaldırılmalı über gibi güzel bir sistem varken taksi rezaletine katlanmamaliyiz
Herkes kendi kazancına göre fiyatları şişiriyor bunlarda at gözlüğü var liyakatsizlik bu olsa gerek
Belli bir mesafenin üstünde müşteriler farklı hizmetler de sunsun işin adını da koyalım gitsin.
En kısa mesafe de 1000 lira olursa taksi sorunu çözülür. 😃😃
Taksi de indi bindi diye bir şey olması bile saçma iken aç gözlüklü olmak
Oha
Millette o kadar para var mı
Tabi sen rahatsın milletten ne alırsan al kafasında lar
Geçen gün Kartal da 1.5 saat içinde 28 taksi almadı beni. İçlerine baktım 19 tanesi boştu. Kazandıkları her kuruş haram bunların.
Bu adamın orada ne işi var anlamış değilim. Milleti canım zannediyor sanırım.
Taksicilerden korkuyorum asla binmiyorum. Tanıdık var oda acil olursa belki
Az bence 120 tl en az 1200 tl olmalı ki şu kan emicilere kimse gitmesin
Bu taksicileri Allah bildiği gibi yapsın ne itici tipler
Allah affetsin ama bu heriften tiksinme geliyor
Taksicilerden o kadar nefret ediyorum ki Arap popisi yalama peşinde herkes
Direk ormanlık alana çekip düzsünler bizi.
İnecekten çok binecek gibi
yok 200 olsun başkan yaaa
o zamaan bizde kullanmayız artık
İmamoğlu'na izin vermediler ki taksi getirsin
Uzaya mı götürecekler 😂
Bunlar kadar milleti sömüren insan yok
Bence artık zamanı geldi, taksiciler hepimizi yatırıp silksinler onlarda rahatlasın bizde.
Araba olduğu için fiyatları bilmiyorum
bu sen misin neden kız profilin var
Şu Eyüp aksu ölmedi gitti
Ben bı kere bı binsem 500 veririm söz
Çok konuşup boş yapanlarda bugün
Çok fazla gereksiz birşekilde
Ne kadsr ors pu çocuğu varsa taksici olmuş galiba.
Bence binmeden 120 lira verelim gitsin
Yok artık yarrmi yesin
Oooo kimse binmez ozaman uuuuuu
bu da tam se re f siz
Eyüpe binenler 120 ödesin mi
Taksi kullanmayın , bu magandalara haraç vermeyin.
Aç gözlü yaratıklar
E yok artik
O da olmadı.
Yeni Türkiye Yüzyılı dedikleri bu işte :)
Başka bir emri...
Martıya savaş açan herif bu
Yürü sende
Herkes enayi arıyor
yok 500 lira olsun
Taksicilerin annesi 120 lira olsun
hak etmiyorlar
Cok.
s... ir yaprağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?