İnsan bir başörtüsüne neden 180€ verir ben genel olarak kiyafete bu kadar para harcanması taraftarı değilim. Ama sizinde gözünüze sırf "müslüman" kesimin yaptıkları çarpıyor. Onların israfları onların günahları. İsrafsa herkese israf günahsa herkese günah. Işık tutuyorsanız milletin giydiğine yediğine içtiğine taraflı olmayın. Bir farkınız kalmıyor.
Parası olan dilediği şekilde yer, içer, gezer ve giyer. Ben aldığım maaş komisyonunda olan işveren ve işçi temsilcilerinin bu alınan zam oranı için açıklayacakları toplantı kararını, bu parayla nasıl geçinilebilir şeklinde yapacakları açıklamaları bekliyorum.
En İyi Cevaplar