bu ekonomi için biraz daha fazla belirlenmeliydi. 130 TL ile hiç bir şey alınmıyor ki

bu ekonomi için biraz daha fazla belirlenmeliydi. 130 TL ile hiç bir şey alınmıyor ki

Yeni Ramazan filtreleri genellikle hurma arpa kuru üzüm gibi gıda maddelerinden de verilebiliyor asgarisi belirleniyor insanlar bunu bir türlü anlamadan gereksiz tartışmalar çıkarıyor burada asıl merak edilen nokta %65 enflasyon görüldüğü halde 70 liradan 130 liraya çıkan filtre bedeli %90 zam geldiği halde nasıl gidiyor %65 enflasyon oluyor Ben bunu düşünüyorum
İşte onu diyorum gerçek rakamlar Yok
peki fiyat belirlendi ama kime verilecek buda önemli
şimdi herkes deprem bölgesine gönderecektir ama dinde önce çevrendekiler sonra uzaktakiler diye söz ediliyor
Tabii ki de mantıklı oradan buraya taşınan kişiler var ise Tabii ki de onlara benim nazarımda öncelik tanınabilir
130*30= 3.900 TL vereceksin yani bir kişiye. Ramazan 30 gün çünkü. Bence normal. Ev kirası biz 4.000 veriyoruz aylık. Bu parayla karın doyar her türlü
Cevap
42Cevap
Kafadan atmasyon hesap yapıyorlar
Fitre bir öğunluk değil 1 günlük gıda ihtiyacı olacak.
Bu sebeple Fitre Miktarı
200 TL olarak kabul edin.
O en az olan rakam, herkes fitresini verebilsin diye. Durumun iyiyse daha fazla verirsin. 130 lira vermek zorunda değilsin.
Sana daha fazlasını verme diyen yok kardeşim alt sınır 130 daha fazlasını verebilirsiniz vermek istiyorsanız ve sorduğunuz soruda samimi iseniz
Minimum fiyat olarak belirlenmiş bir rakam bu..
imkanı olan bu belirlenen minimum bedelin üstüne çıkabilir elbette
Ben fitne dağıtıyorum onun yerine param cebimde kalıyor haa illa ben fitre veririm diyen varsa kabul ederim
1 simit 15 lira 1 çay 25 lira topla 40 lira sana kaldı 90 lira yani devlet böyle hesaplıyor. gitsin kırmızı et yesin çorba içsin demiyor.
Fitre insanların ödemek zorunda olduğu kısım değil mi? Meblağ çok az da asgari maaşlıya bu kadarını bile gözden çıkarmak zor yani, bu zamanda.
130 lira taban fiyat yalnız.. Vereceksen fazlasını vereceksin illa 130 demiyor kimse.
bu rakam en az olanı sen kişi başı daha fazla verebilirsin buna engel yok.
İllahaki 130 vermek zorunda değilsin ki. 500 de verebilirsin.
Bu asgari sınırdır. Siz isterseniz daha daha fazla verebilirsiniz.
Olur mu yahu en düşük emekli maaşı 10bin oldu bozdur bozdur harca ahhahahahahha
Meclis lokantası baz alınarak hesaplanmış olabilir 🤔
Bir kişinin iftardaki yemek masrafı olması gerekiyor az tabi
Sen elini korkak alıştırmazsın bir çıkarır 1000 lira verirsin artık
Komedi gibi bir miktar. Bir dürüm olmuş 100 TL. 130 TL'ye insanlar ne alabilir ki?
Fitre bedelini insanlar mı belirliyor? 130 TL’nin altında ödesem sevap yazılmıyor mu?
%100 verim alamıyorsun. Kesintiler oluyor 🥴
Az tabiki ama herkes gönlünden ne kadar geçiyorsa okadarıni versin
o parayı ben kendim çatır çatır ezmeyi tercih ederim
Çok bile , Bir kg. makarna için alkış tutanlar için çok fazla.
Tamm da bu en azi siz 1 gun içerisinde dışarıda Yeseniz ne kadar harcarsiniz o önemli
Durumu olan istediği kadar verebilir bu bir rakam belirlenen yani
1000 lira oldu artık 100 lira gerisini siz düşünün:)
aslında çok daha fazla yapıup herkesi oruç tutmaya yönlendirebilirlerdi ((: tövbest.
1 öğün ortalama yemek parası diye hesaplanmış ama bunu hesaplayanlar dışarıda yemek yemiyor anlaşılan :)
Tabi az ama isteyen fazlada verebilir yani biz 1000 tl ve üzeri verebiliriz
Sen fazla ver
130 lira alt sınır
Asgarî ücret gibi düşünmüş olmalılar
Her şeye zam gelirken fitreye niye zam gelmemiş ki
Diyanetten iyi mi bileceksin len bastıbacak
Senin için değil. Fakir için o.
Tavuk döner bile yiyemezsin o paraya
Yersin 😁
Yani yersin...
Sadece yeme içme bedeli.
Fitre falan umrumda değil kaç olduğu.
umrumda değil nasıl olsa vermiyorum
500 olmalı enaz
130 TL para bile degil
Sınırlı bir miktar değil ki istediğin kadar ver
250 olarak veririm ben.
En fazla makarna alirlar
3 paket sigara bile almıyor 🥹
Manyak mısın sen fitreyle sigara mi Alcan🤣
Bile kelimesi oysa ne kadar güzel bir kelime 🥹
Arkadaşlar gokana fitre vermeyin🤣
Allahı kitabı olan bana verir hadi bakalım 😂
Aklı olan vermez hadi bağalim 😂
Ben dinden vurdum ya daha üstü yok 😏
Ben de çoluk çocuktan vuruyim dur😂Bu gökan var ya bu gokan çoluk çocuğun rızkını sigaraya verecekmis a dostlar 😒
Gokan dedin ya 🥹 ben gidiyorum tadım kaçtı 🥹
Güle güle gökan
Madem az 100 lira da sen koy üstüne..
elini tutan yok sen 250 tl var istiyorsan
Çok olan Çok versin
Kesinlikle
Cok cok az
130 Euro olabilirdi
Bir öğün yemeği
Komik misin acaba
fitre nedir tam
Senin için 20 bin ₺ mi yapsınlar
Evet az
Öyle diyorsun da verecek durumu olmayan var
Çok az
az bence
Çok hemde asiri
Soygundur
filtre mi?
Az tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?