09 Şubat , 2024 Cuma 16.15
Diyanet'e göre fitre miktarı bu yıl 130 TL belirlendi bu miktarı ödeyebilir misiniz?
09 Şubat , 2024 Cuma 16.15
İnsanların maddi durumları ortada
Diyanet çalışanlarına o kadar maaş vericene yıl boyu ihtiyaç sahiplerine maddi yardımda bulunsun önce daha yeni 11.400 den 17 bine çıktı asgari ücret ?
Milyonlarca insan geçim sıkıntısı yaşıyor
Sıradan bi okulda ufacık kare tost 50 lira olmuş
Aileler çocuklarına normal beslenmeyi bile zor koyuyor
Ama meclisten okul öğrencilerine öğlen yemeği verilsine ret verirler
Daha söylenecek çok şey varda kim duyucak
Ve en çok suçluda bizleriz yani Halk
Bunlar diyanetin değil oy verenlerin suçu
Tamam
Evet ama bayrama doğru ancak Bu ay baya eksiye girdim.
Miktarı belirlerken bir kişinin bir öğünde yediği yemek baz alınıyor... peki gerçekten bir insan 130 TL ile doyar mi bunu sorgulamak lazım... hani tok olan açın halinden anlayacak ya!!!
Yani bir de şunu sorgulamak lazım adi tamam diyanet işleri başkanlığı bunun asgarisini belirliyor madem bu ülkede %64 enflasyon varsa geçen sene 70 lira olan fitre miktarı bu sene 130 lira %90 zam demek ki bu kadar enflasyon Yok %64 değil daha fazla
Yani genel olarak verilerde uçurum boyutunda tutarsızlık var açıklanan ile mevcut durum arasında...
Kesinlikle
Herkes için geçerli değil sadece imkanı olanlar için, imkanı olanlar ise daha fazlasını verebilir, günümüzde 130 az bence
Bence de iyi insanlar bunun üzerinden birikeceksin tartışma içerisinde benim buradan bakmak istediğim nokta zam oranlarının ne kadar fazla olduğu
Cevap
7Cevap
Diyanet kendi günahının parasını ödesin. Biz muhtaç olana ne kadar destek olacağımızı biliriz.
Mesele o değil fitre miktarı
Öderimde ödemeye değer mi bilmiyorum
Kardeşim fitre vermek değer mi değmez mi değil yani bir fakire yardımda bulunmak demektir Bu da sevaptır hani bunu sen diyanete vermeyeceksin diyanet sadece bunun asgari fiyatını belirliyor insanlar burada lüzumsuz bir provokasyon içerisine giriyor ve benim burada anlatmak istediğim şey yani geçen yıl 70 lira olan fitre Bu yıl 130 lira olduysa asgari ise demek ki ülkede söylenen enflasyon rakamı doğru değil ben sadece bunu anlatmaya çalışıyorum amacım fitre vermek vermemek ya da diyaneti kötülemek değil
Doğru dedin gardaşım
Yani insanlar sadece diyanete takılıyor diyanet'in yaptıklarına takılıyor Ben diyanet'i suçlamıyorum diyanet niye bu noktaya geldi ülkeyi yönetenler yüzünden bu noktaya geldi çünkü hiç kimsenin bir söz hakkı yok
Olan bize oldu maalesef
Ama Bizim halkımız böyle yaptı kardeş yani tamam oy vermeyen de yanında ama 22 senedir de oy verdiler
Ne desen haklısın kendi ayağımıza sıktık
Yani muhalefetinde muhalefet değil şimdi doğruya gelince hani mevcut iktidarı savunmuyorum ama muhalefet de muhalefet olmadığı için 22 yıldır bunlar bu ülkeyi yönetiyor
%90 artmış demekki, %90 zenginleşmediysem odemem.
Yani çok bir miktar değil burada demek istediğim filtre değil
Dini soygun olarak kullanıyorlar.
Yani bu bir yerde soygun değil aslında ülkenin enflasyonunu gösteriyor
Evet öderim
Allah kabul eylesin
Rica ediyorum
Evet
Ne güzel
Öderim
Öderim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?