Son çalıştığım yerden aldığım 5 bin lirayı altın hesaba attım, iyi yapmış mıyım? Siz birikim yapıyor musunuz?

Son çalıştığım yerden alacağım vardı 5 bin TL falan. Bugün yatırdılar, paraya hiç dokunmadan altın hesabıma yatırdım direkt.

Son çalıştığım yerden aldığım 5 bin lirayı altın hesaba attım, iyi yapmış mıyım? Siz birikim yapıyor musunuz?
Cevapla