3 yıldır çalışıyorum. 225 tane çeyrek altınım olmuş iyi bir birikim mi?

Her fırsatta aldım kumbaraya attım 3 sene için iyimi

3 yıldır çalışıyorum. 225 tane çeyrek altınım olmuş iyi bir birikim mi?
Cevapla