23 yaşındayım, 800.000 TL biriktirdim. Sizce iyi mi?

23 yaşında kadınım bekarım ve şuana kadar 800 bin TL birikim yapabildim sizce güzel bir rakam mı? Bu soruyu sormamın sebebi her kesimden insana göre biriktirdiğim rakamı değerlendirmek istedim ona göre yorum yaparsanız sevinirim.
23 yaşındayım, 800.000 TL biriktirdim. Sizce iyi mi?
Cevapla