Çalıştığım yerde asgari ücretin yarısını alıyorum, çok ağrıma gidiyor. Nasıl sabredeyim ben?

bi de üniversite mezunuyum

Çalıştığım yerde asgari ücretin yarısını alıyorum, çok ağrıma gidiyor. Nasıl sabredeyim ben?
Cevapla