İş yeri maaşım konusunda sorun çıkarıyor, ne yapabilirim?

Sözleşmem bitti son ayı öteliyor. İhtiyacım olmasa peşine bu kadar düşmem ama ihtiyacım var. Kaldı ki avans vs istedim (aslında maaşım bir kısmı) olumsuz oldu. Nereye şikayet edebilirim ama paramı da almak istiyorum.

İş yeri maaşım konusunda sorun çıkarıyor, ne yapabilirim?
Cevapla