Hak ettiğim maaşı alamıyorum, ne yapmamı önerirsiniz?

Sigortasız sekreterlik yapıyorum. Asgarinin altında maaş veriyor, kendisi her gün kaç para kazanıyor konu bana maas olunca çok az veriyor. Bir haftalık bayram tatilini bile kesti, şimdide denetlemeye gelirlerse burada çalıştığını söyleme falan diyor. Baska iş bulana kadar buradayım mecbur ama sanki dışardaki sokak köpeği gibiyim burada çalıştıkça kendime öz saygım azalıyor gibi. İşçiye değer vermeyen bu patronlar ne zaman tahmini biter

Hak ettiğim maaşı alamıyorum, ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla