Çalıştığım iş yeri maaş vermiyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar yaklaşık bir haftadır bir çağrı merkezinde çalışıyorum. Çalıştığımdan beri eski çalışanlar istifa ediyor. İstifa etmelerinin arkasında da bir türlü paralarını almamaları var. Yani bir kişi söyler iki kişi söyler ama birçok kişi aynı şeyi söylediği için size sormak istiyorum sizce istifa mı etmeliyim. Bu yaz birçok işe girdim ve bir çoğundan da birkaç hafta içinde istifa ettim ve bu işte de insanların dönüp bana bir hafta çalışıp istifa etti demesini hiç istemiyorum.
Çalıştığım iş yeri maaş vermiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla