• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Hesabı ödeyen kadın tekrar buluşmak istemediği için ödermiş, sizce doğru mu?

kurbaasever
kurbaasever Takip Et
Yoda Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
89
Yapay Zekaya Sor
Hesabı ödeyen kadın tekrar buluşmak istemediği için ödermiş, sizce doğru mu?
Hesabı ödeyen kadın tekrar buluşmak istemediği için ödermiş, sizce doğru mu?
Cevapla
Kadın Soruları Ödeme Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • efkarlııııı
    efkarlııııı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    Geçen hafta tesadüfen biriyle tanıştım. Kadın tutturdu gel kahve ısmarlayayım kabul ettim :) neyse sonunda tutturdu ben ödeyeceğim bir dahakine sen ödersin diye. Tabii izin vermedim ben ödedim. Kafamda kadını bir daha görmek gibi bir düşünce oluşmadı :) ona kalsa bir daha görüşmek isterdi bence hasdasd :)

    0
    4 Yorumla
    • Derinsd
      Derinsd
      +1 yıl

      Kadın odeseydi onda da sonraki buluşma düşüncesi olmazdı. Malum ruh halimiz değişkendir. Aniden sıkılma gelir

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      @Derinsd olabilir ama merak etmediğim halde bana evini bile gösterdi :) :) :) kadın güzeldi ama ne onu ne kendimi üzecek aksiyonlara gerek yok :) en temizi uzak durmak diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Derinsd
      Derinsd
      +1 yıl

      Kadını güzel buldun kahve içtin kadın hesabida ödemeyi teklif etti senin kafanda kadınla yeniden buluşma fikri oluşmadı. Tuhafsin cidden

      Yorumla
    • efkarlııııı
      efkarlııııı
      +1 yıl

      @Derinsd bana göre değil ondan. Görüşseydim belki takılıp kalırdım. Bu ihtimalden de korktum hahahahha :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Olabilir ama aslında istemediğini bir şekilde kadın belli eder. Öyle bir itici olacaksın ki; ilk buluşmada o kadını kendinden itesin. Zaten kafeye çıkarana kadar iyi kötü tanıyorsun, kafana göre ise öyle çıkıyorsun. Daha da hesap ödemeye kalkmak falan bunun haricinde bence çok itici. Ne olursa olsun.

    0
    1 Yorumla
    • Frankenstein16
      Frankenstein16
      +1 yıl

      Niye? öde ne içtiysen ben

      Yorumla
  • Mascren
    Mascren Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu tarz ince hesaplar son derece gereksizdir, kafaya takmaya bile değmez insan ne isterse, nasıl isterse öyle davranmalı yani şu kuralmış öyle yapayım değil ne istersen onu yapmak 😁

    0
    0 Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben bununla bir daha görüşmem, arkamdan da konuşmasını istemem dediğim için ödediğim oldu. Zaten en fazla 1 çay ya da tek kahve falan içmişimdir. İkinci bir şey sipariş etmem Çünki bazen ödemeye utanıyorum

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

106

Cevap

88

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Hayır alakası yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aaa bu ben. Erkekler bunu biliyormuymuş ya😅 eger karsimdaki kisiyi beğendiysem hesabi ödemeye girişmem. Bir dahaki sefere bir bahanem olsun diye. Gecen sefer sen ismarlamistin simdi ben seni kahveye davet ediyorum gibisinden diyebilmek, bu bahaneyi kullanabilmek için.

    Cunku bilirsiniz ki bazen nasil bir bahane bulsam da mesaj atsam, iletisime geçsem derdine dusebiliyorsunuz. Bu guzel bir bahane oluyor hemde yuz yuze tekrar gelmis oluyorsunuz.

    Eger begenmediysem ve tekrar görüşme niyetim yoksa ya hesabi ben öderim ya da alman usulu yaparim.

    3
    7 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Vuuu

      Yorumla
    • iSooo1
      iSooo1
      +1 yıl

      Hesabı sen ödersen senin yaptığın taktiği erkek kullanırsa ne yaparsın? Bilelim de sonraki adım öğrenilsin erkeklerde ret ederken bunu uygulasın :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @iSooo1 erkekler gordugum kadariyla hesap öderken pek taktige girmiyorlar. Cogu zaten hesabi ödemeye hazir ve buna girisiyorlar zaten. Bu durumda kadin mudahale ederse hesap odemeye katilmis oluyor.

      Yani bende oyle oldu bugune kadar. Erkek hesabi isterken ya hic ses etmiyorum ya da ben ismarlayayim, herkes kendinin hesabini odesin diye teklif sunuyorum. Kimi kabul ediyor kimi etmiyor, yine hesabi kendisi ödüyor. Ama sirf hesabi odedi diye de begenmedigim biriyle haliyle gorusmeye devam etmem.

      Erkekler hesap odemede bu taktigi cok kullandiklarini sanmiyorum ve gerekte yok. Görüşmek isteyen erkek bir şekilde iletisime gecmeye calisiyor ve yaratıci bahanelerle de iletisime geciyor zaten. Erkek genelde kovalayan yapida malum.

      Ben bir kadin olarak hem yanlis anlasilmamak adina (beni farkli biri gormesin vs diye dusunerek malum ulkede binbir cesit erkek ve zihniyet var) benim icin en dogru ve masum iletisime gecme sekli ve taktigi bu oldugu icin buna basvuruyorum.

      Diger turlu tekrar iletisime gecmek zor oluyor ve ne yazacagimi bilmiyorum. Erkekler yürüme ve karsi cinsle iletisime gecme konusunda daha iyiler bence. Kadin olarak üzerimde toplumsal baski oldugu gibi erkekler zaten dişiyi elde etme dürtüsü de taşıyor. Ve bazi erkemlerin kafasinda yargilama unsuru da cok oluyor. O yuzden en masumcasi bu taktik oluyor benim icin.

      Ve birçoğunuz da kadinlarla konusa konusa belirli taktikleriniz olusmus oluyor zaten ve bunu kullaniyorsunuz.

      Belki evet bircok ayni kadina iletisimle ve taktikle iletisime geciyorsunuz ama sonuc olarak iletisimi sagliyorsunuz.

      Toplum olarakta daha serbest bir cinsiyet olmanizin yani sira, red yemeye de kadinlara oranla daha fazla alisik bir cinsiyetsiniz. O yuzden en fazla ne olabilir ki red yerim kafasiyla daha rahat yürüme ya da iletisimde olma durumunuz var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben bir kadin olarak siz erkekler gibi bu konularda cok iyi degilim. Begendigim erkekle diger bulusmayi garanti altina almaya calisiyorum evet ama aslinda benim taktigim bir sonraki bulusmayi evet ayarliyor ama sonrasi sıkıntı😅 yani surekli adama ben ödedim, sen öde, sen odemistin ben odeyeyim durumuna giremiyorsunuz haliyle.

      Benim taktik bir sefer daha götürür götürürse. Ama siz erkeklerin taktiklerinin bazilari daha uzun sureli bence. Benim bu taktigim erkek biraz geride duruyorsa, mesaj atmadiysa ondan bir sinyal ve net bir geri donus alamadiysam da işe yariyor. Yani kafasinda ilk bulusmada beni bitirmek varsa ama ben begendiysem bu teklifi sunarak kabul ettigi takdirde (ki genelde ediyorlar. Erkekler icin bir kizla bulusmak cok sorun olmuyor) bir kez daha gorusme, konusma, tanisma firsati oluyor.

      Dedigim gibi uzun sureli degil tabi. Ha bazen erkegi begendiysem ve israrla hesabi odeyen oysa birkac sefer buluştuğumuz oluyor. Biraz zaman gectikten sonra hep sen ismarladin sira bende diye tekrar bir iletisime gecme durumum oluyor.

      Ama israrla ödeyen bir erkekse artik orada onunla yarışamam. Ödesin ne yapayım derim. Sirf hesabi surekli ödüyor diye de onu begenmediysem hayir hesabi illa ben odeyecegim kafasiyla bir kisir donguye girmem yani.

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Abla çok uzun yazmışsın özet geçer misin

      Yorumla
    • iSooo1
      iSooo1
      +1 yıl

      Yanii hesabı ödedikten sonra onu istemediğimi anlasın arkasından peşimi bıraksın manasında sonraki adımınızı sordum :D

      Yorumla
    • iSooo1
      iSooo1
      +1 yıl

      "eger karsimdaki kisiyi beğendiysem hesabi ödemeye girişmem." sözünüzden yola çıkarak, eğer beğenmediysem hesabı ödemeye girişirim yani :D

      Yorumla
  • Vurgunb
    Vurgunb Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Açıkcası ben hesap ödeyince kendimi daha rahat hissediyorum ama erkeklere de o rahatlığı vermem bana harcamadığı parayı gidip kime harcayacak bir de konusu açılmışken cafelerdeki ben ödiycem kavgalarını görünce ben utanıyorum ya önceden karar verin girin kafeye 😂

    1
    0 Yorumla
  • white_russian
    white_russian Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Hesabı kimin ödediği bu kadar konuşmaya değer mi gerçekten? Çevremde bunu konu eden sohbete ömrüm boyunca rastlamadım. Ama sosyal medyada defalarca konusu açılıyor.

    Ya ben/çevrem çok zengin veya cömert ya da ben/çevrem dışında herkes cimri veya fakir...

    2
    0 Yorumla
  • тαмαяιѕк
    тαмαяιѕк Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 74%
    +1 yıl

    Genelde ben öderdim, bunun anlamı daha henüz duygular ve paylaşımlar tam oturmamışken kimseye borçlu hissetmemek içindi. Görüşmek istemeyeceğim biriyle genelde az az, rencide olmasından kaçınarak ilgiyi ve alakayı keserim.

    4
    0 Yorumla
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    İlk buluşmada yapıyorsa doğru olabilir. Yani bende öyle oluyor. Resmen aç karnımı doyurmak için mi görüştüm yani ben bu adamla? 🤷‍♀️🙄Zaten bir daha görüşmeyeceğim, ayıp olmasın yani. Başka kadını bilemem.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Altın gibi bir bilgi de benden gelsin. İlk buluşmada hesabı kadın değil de siz ödediyseniz ve bunun üstüne kadın ''tatlılar da benden o zaman nerede yiyelim'' diyorsa, sadece 2. buluşma değil önünüzdeki 1 yıl garantidir.

    4
    10 Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      +1 yıl

      Altın bilgi için teşekkürler de bu bilgiyi kullanabilmek elde mi tamamen şans mı😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mericeyn10 doğru kişiyle doğru iletişimi kurmaktan geçiyor sadece kankam :D

      Yorumla
    • Cerenhshsvsvs
      Cerenhshsvsvs
      +1 yıl

      Benzerini yapmıştım benn. ilk buluşmada kahve içmeye o çağırmıştı hesabı da o ödemişti bidahajinde ben ödicem demiştim ve kahvaltıya gitmiştik ben ısrarla ödemiştim 10 gün sonra aramız gayet iyiyken arkadaş kalmak istediğini söyledi..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cerenhshsvsvs Ee bu da güzel. Mış gibi miş gibi yapan insanlardansa açık açık niyetini söyleyen insanlara can kurban

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      +1 yıl

      @gizli o da şans ve kısmet işte doğru iletişim bizim elimizde d tabiki de doğru kişi nasip. @ceren aga be üzdü ama arkadaşın dediğine katılıyorum yine de en azından net olmuş

      Yorumla
    • Cerenhshsvsvs
      Cerenhshsvsvs
      +1 yıl

      Bence de ama ben işkillenince bi sorun var gibi sanki deyince söyledi hatta arkadaş kalmak istediğini beni hayatından çıkartmak istemediğini söyleyince kabul ettiim ama sonra öğrendim ki arkamdan buluşmak görüşmek istemiyorum ama darlıyor falan diyormuş hiç öyle bi şey olmadığı halde ya da aramadığım halde hep arıyor falan diyormuş nerdenn nereyee

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      +1 yıl

      Haydaaa al işte 🤦🏼‍♂️

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      +1 yıl

      Niye böyle güzel insanlara affedersiniz p*ç şerefsiz insanlar denk geliyor ya bizde diyoruz ne güzel net hâlbuki durum başlatmış ey Allah'ım ya neyse boş ver pislik herif 🙄🤦🏼‍♂️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mericeyn10 Bence siz oturup bir kahve için. Bu cevabımın altında denk gelmenizin bir sebebi vardır belki de : )

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaa bu nasıl bir taktik öyle :D öğrendiğimiz iyi oldu

    2
    0 Yorumla
  • BeyazMamba
    BeyazMamba Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl

    Ne onaylayabilirim ne de inkar edebilirim bu bilgiyi. 😅

    1
    0 Yorumla
  • MuhendisinizGeldi
    MuhendisinizGeldi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    Bence alakası yok. Ama ben ilk hesabın ortak ödenmesinden yanayım ki ortak ödeyen kadın her zaman kendi ayakları üzerinse durabilir güçlüdür buda beni etkiler

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Olabilir. Hesabımı da ödeyim borçlu kalmayım hesabı. ya da adamı cimri bulmuştur gururlu kadındır..

    2
    5 Yorumla
    • jsaoowwowp
      jsaoowwowp
      +1 yıl

      Ne o? Parayı erkeğe kitlemek gurur mu oluyo

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      @jsaoowwowp hayır adamın cimri olduğunu hissetmistir kendisi ödemiştir gayet açık cumle

      Yorumla
    • jsaoowwowp
      jsaoowwowp
      +1 yıl

      Sonuna gururlu kadınlar demişsin?

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      @jsaoowwowp gururlu kadındır. Evet pintiyse o lafı yaptırmam da ödetmem de bu benim fikrim herkes katılmak zorunda değil..

      Yorumla
    • ofsıkıldımyine
      ofsıkıldımyine
      +1 yıl

      Aynen bana ikinci buluşmada maaşımı sordu ve çok cimriydi hesabı ben ödedim sonra da sayıp dövdüm bir daha da buluşmadım.

      Yorumla
  • BuzlarTrileçesi
    BuzlarTrileçesi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Her zaman değil fakat genelde görüşmenin devamı getireceğimizi öngörmüyorsam, hayatında olmayacak biri için masrafa görmemiş olması adına bunu yapıyorum. Bu kişiden aldığım vibei ile de ilgili.

    0
    0 Yorumla
  • Denizdenisdeniz
    Denizdenisdeniz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 43
    +1 yıl

    Kadinlar tiksindikleri ve kendilerini hak etmediği hiç bir erkekle yemeğe gitmez o erkekten uzak durur haaaa gittigi erkek kim o zaman iki erkek vardır birisi bizim erkek camiasında pipili kız dediğimiz erkek tipidir kızların kankisidir, kızlar bu erkeklere arzu duymazlar sadece sohbet muhabbet ederler yemeğe giderler işte bu o gruba giren erkek tipi bide esas oğlan vardır kızlar bu arkadaşa arzu duyar bu erkek için tüm duyguları yasar.. yemeğe de gider çarşıyada pazarada evede...

    0
    0 Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    yok öyle bir saçmalık aha size altın bilgi kadın sizin yanınız dan kalkıp wc ye gidiyorsa azına sıçıyım senin demek :) ya bırakın boş anlamlar yüklemeyi

    0
    0 Yorumla
  • Cerenhshsvsvs
    Cerenhshsvsvs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence hayır. ben flörtümle ilk buluşmada sadece kahve içmiştik ve o bir de su içmişti ve hesabı ödedim demesine rahatsız olmuştum kendisine karşı bişeyler hissetmeme rağmen. hatta eve geçince bana yazmıştı konuşurken de bir dahaki buluşmada ben ne yersek ya da içersek ödicem demiştim..

    0
    0 Yorumla
  • sedat_altnkya
    sedat_altnkya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Hayir yakin tarihte bir kizla tanistim pup da birlikte oturduk sonra hesabi istedim geldi ve 3500 tlilk hesabi odedi bana odetmedi ama sonrasinda hep bulustuk ve simdi beni hafta sonu meyhaneye davet ediyor dertlesmeye muhtemelen yine mevzu cikarcak ben odeyecem diye bu sefer hazirlikliyim ama ben wc ye diye kalkip hesabi odeyecem 😁

    0
    0 Yorumla
  • ldldldldlx
    ldldldldlx Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Çok saçma evlenmeyeceğim adamın yanında kerız tim hesabı ödesin o kadar buluşmaya gitmişim onunla begendıremedıyse kendını demekki sorun onda sonuçta demekkı tıpını begenmısımde gıtmsıım hesabımı da bır zahmet odiyıversın hatta yol paramı da versin boşuna benı oyalayıp zamanımı caldıgı üçünde para versın

    0
    0 Yorumla
  • nameless3
    nameless3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet kesinlikle doğru, ilk bulusmada notunu verdiysem hesap benimdir ödeyemez. Devamı gelsin istiyorsam da bir dahakine benim davetlimsin derim planı yapmaya baslarım orada 😃

    0
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Yok bazı kadınlar düşünceli alman usulü yapmak istiyorlar. Bir kere bir arkadaşın buluşmasında denk gelmiştim. Kız hesaba ortak olmak istemişti izin vermemiştik tabii ki

    0
    0 Yorumla
  • Milky7way
    Milky7way Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 99%
    +1 yıl

    İlk defa duyuyorum, olabilir. Ama her kadın bu kadar ince belli etmeyebilir. ödemeyi, nezaketi, üslubu umursamaz olan insanlarda var. Keşke olmasa...

    0
    0 Yorumla
  • Gece778
    Gece778 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 45%
    +1 yıl

    Kesinlikle doğru yani hoşlanmadığım birinden bir şey ısmarlamasını istemem ama eğer ısındıysam karşımdakine ödemesine izin veririm

    1
    0 Yorumla
  • ҽυɳσια
    ҽυɳσια Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğru değil. Tanımadığı ve hak geçmesin diye de ödemek isteyebilir. Tabi bu devirde böyle ince düşünen, hakkı gözeten kaldı mı Allah bilir.

    1
    0 Yorumla
  • headachrr
    headachrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bi tık dığru olabilir ya. Hatta bayagı bayagı dogru olabilir. Hesabı karsıya bırakmak biraz güven ve samimiyet meselesi cunku

    1
    0 Yorumla
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Doğrudur. Konuşmak istemediğini söyleyince arkasından ödenen paranın lafını yapılmasını istemez.

    1
    0 Yorumla
  • giiizemeliiif
    giiizemeliiif Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben her zaman alman usulu taraftarıyım ıstemezsem de görüşmek bunu derim ama ben ödeyım sen öde olayı yanlıs bence.

    0
    0 Yorumla
  • Whitecruz1
    Whitecruz1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 76%
    +1 yıl

    Hyr yalan kocam degılse ödemek zorunda degıl cunku ben oderim. ama odeme isterse de ısrar etmem bazı erkekler alınabiliyor nedense

    0
    0 Yorumla
  • YazBunuBirKenara
    YazBunuBirKenara Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır. Kul hakkı kalmasın diye, gururlu ve onurlu bir insan olduğum için kendi yediğimi içtiğimi kendim ödüyorum.

    0
    4 Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Kusura bakma lütfen diğer tarafta ki yazıda seni yalnız bırakmak zorunda kaldım çünkü beni engellemişler sana destek çıkamadım

      Yorumla
    • YazBunuBirKenara
      YazBunuBirKenara
      +1 yıl

      @benaslındayoğum35 sorun değil teşekkür ederim ☺️

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Ben teşekkür ederim en azından sizin gibiler var😊

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Dürüstlük kalmadı maalesef

      Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.

    Bence tam tersi oluyor günümüzde ama valla herkes kendi yakışanı kişiligini gösterir benim umrumda olmaz biri gider biri gelir..

    0
    0 Yorumla
  • NoShow
    NoShow Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Nerden bilelim ki şimdi bunu? Benim yanımda hesap ödeyebiliyor ise Billurlu Biridir. Gerisi çok da fifi...

    0
    0 Yorumla
  • Mrsoydan
    Mrsoydan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 76%
    +1 yıl

    İkili ilişkilerde konu hep maddiyat oluyor. Kadının hesap ödemesi maddi açıdan ayakta durduğunu gösterir.

    0
    0 Yorumla
  • UfkunÖtesi
    UfkunÖtesi Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    Doğru olabilir, kendini borçlu hissetmemek için, sonra erkek senin yemek paranı ödedim diye laf yapamaz

    0
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 524 cevap paylaştı.

    Hesap ödemek isteyip bir sonraki buluşmada sen ödersin diyenler ya da yemeği sen ödedin tatlıları ben ödeyim diyen kadın için ne denir?

    0
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bence zerre alakası yok. Yine de gerçeği buradaki kadınlardan öğrenelim, bakalım onlar katılıyor mu.

    0
    0 Yorumla
  • Yadelina
    Yadelina Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence doğru değil ya da her kadın için geçerli değil incelik olsun diye öder kadınlar genellikle kendini rahat hissetmek için

    0
    0 Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    cuk diye oturmuş yaani yorumlarda ki samimiyetsizliğinize diyecek lafım yok açık açık konuşssanıza bee

    0
    0 Yorumla
  • Edarella_
    Edarella_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    aa öyle miymiş :DD yeni öğrendim aslında güzel taktik bakarsan

    1
    0 Yorumla
  • mi_lightning
    mi_lightning Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    İlk buluşmada ne olursa olsun asla ödetmem, ikinci buluşma olursa olur, olmazsa canı sağolsun...

    1
    0 Yorumla
  • Dokungaç
    Dokungaç Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Ciddi bir ilişkiniz yoksa amaç budur siz bunu biliyor musunuz ki :)))

    1
    1 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Apla sen hiç hesap ödedin mi 🤪

      Yorumla
  • Saturnwomen
    Saturnwomen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben buna katılmıyorum birine hesap ödettirmek hoşuma gitmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Fairyliquid
    Fairyliquid Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 74%
    +1 yıl

    Hm bilmiyodum ama mantikli geldi. Hesabin hepsini mi oduyonuz?

    1
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl

    Ahah doğru bence. Onun ödemesine izin verirsen umut vermiş oluyorsun..

    1
    0 Yorumla
  • ZurafaninBiri
    ZurafaninBiri Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence de doğru. Karşımdaki insanın üzerimde hakkı olsun istemem beğenmediğim biriyse.

    1
    0 Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Cidden çok iyi ben bi lavaboya gideyim derken ödenir zaten 😂

    1
    0 Yorumla
  • Kurabikkk
    Kurabikkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl

    Ben kadın değil miyim niye bu bilgiyi bilmiyorum 😢

    1
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 387 cevap paylaştı.

    Ne alaka ya. Yeni yeni adetler türetiyorlar heralde hesap ödememek için ahsh

    1
    1 Yorumla
    • shsjjd11
      shsjjd11
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • biralexolanadam
    biralexolanadam Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    İki kere bunu yaşadım; görüştüğüm kız ödedi ve sonra teşekkür etti olumsuz oldugunu söyledi

    1
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 732 cevap paylaştı.

    Nispeten doğru evet. Ama tekrar görüşmek istesem de hesabı öderim

    0
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Ona yük olmamak için ödemiṣtim halbu ki demek ki bu yüzden olmadı ha...

    0
    0 Yorumla
  • x_cuckquean
    x_cuckquean Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Hesap ödemeyi seven biri olarak %10'luk kısıma giriyorum. 👌

    0
    0 Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    2023 yılındayız ama eski nesil sorular devam ediyor. Gerçekten çok bayık sorular.

    0
    0 Yorumla
  • Butterflysz
    Butterflysz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok doğru

    bir nevi vicdan rahatlatma şeysi

    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 451 cevap paylaştı.

    Şuraya bak cebinden para çıkardılar mı hep boş mevzular oluyo ödücekler tabi aw

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çok hesabımı ödeyen kadın oldu ama hiçbir de tekrar buluşmayalım demedi Yanlış bir bilgi bu

    0
    0 Yorumla
  • Pelincie
    Pelincie Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    doğru tabiki de bilerek ödetiriz ki davet etmek için neden olsun

    0
    0 Yorumla
  • beyazorkide49
    beyazorkide49 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 55%
    +1 yıl

    Sanmıyorum o erkeğe muhtaç olmadığını gösteriyordur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tamamını ben ödemem. Ama alman usulü yaparım. Herkes yediğini içtiğini kendi ödesin. (Eger samimiysek bir o bir ben öderim) onun dışı alman usulü iyidir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk etapta hesabı bir şekilde ödeyememiş ve erkeği bir daha görmek istemiyor dahi olsam da ikinci kez buluşup hesabı öderim ki borçlu kalmayayım bende sistem böyle işler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne alaka ya meselya sevdigin insan olsa ben öderim tek taraflı diye bir şey yok oo harcarsa bende harcarım öderim bunda ne var. Ha bende şu düşünce da var hep akılımda olur tek hakını yemeyim bende hak verim yarın öbür gün ayrılırsak boyunum başım bükük olmasın diye oyle düşünen insanım.

    0
    0 Yorumla
  • Karga1993
    Karga1993 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel, bu bilgiye göre harcama yapar psikolojimi ona göre ayarlarım

    0
    0 Yorumla
  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Komidine para bırakmak gibi bir şey bu o zaman.

    Ne kadar saçma.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (134)
Devamını Gör(179)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Hesabı ödeyen kadın tekrar buluşmak istemediği için ödermiş, sizce doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim hesabı ödedim diye kızdı sizce haklı mı? 7 cevap verildi
Kızı görmek için şehrine gittim ama sonrasında ödediği hesabın muhabbetini yaptı, çok ayıp değil mi? 6 cevap verildi
Yemekli buluşmada tanıştığın kadın ısrarla hesabı ödemek isterse ödetmemek saygısızlık mı olur? 61 cevap verildi
Kadına hesap ödetir misin? 13 cevap verildi
Yanımdaki kadına hesap ödetmem olması gereken bu değil mi? 11 cevap verildi
Kadınlar hesabı ödemek istediğinde, bir daha buluşmak istemiyor mu? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨