Zenginlerin şatafatlı hayatlarını gördükçe iyi bir telefon bile alamamak zorunuza gitmiyor mu?

Hutbe veren ya da televizyon programlarında Müslümanlığı, mütevaziyi ya da israfı anlatanların dahi birden fazla evleri birden fazla arabaları var kullanmadıkları fazladan bankalarda paraları altınları var biz de boşuna çalışıyoruz. Boşuna çalışmak dediğim aylık ortalama 20 bin tl kazanıp birde yetmeyip borçlanıyoruz çok tuhaf değil mi

Zenginlerin şatafatlı hayatlarını gördükçe iyi bir telefon bile alamamak zorunuza gitmiyor mu?
Cevapla