Telefonu kılıfsız kullanmak zenginlik belirtisi mi?

128 ay taksitle aldığım iPhone 14 pro max 1tb (!) telefonumu kılıfsız kullandığım için arkadaşlarım bana "zengin misin, neden telefonunu kılıfsız kullanıyorsun?" gibi sorular soruyorlar. Sizce de öyle mi? 🤪👻

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar iPhone 14'üm yok, orası ironi zaten niye böyle yapıyorsunuz xjsjzn
Telefonu kılıfsız kullanmak zenginlik belirtisi mi?
Cevapla