Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar iPhone 14'üm yok, orası ironi zaten niye böyle yapıyorsunuz xjsjzn
128 ay taksitle aldığım iPhone 14 pro max 1tb (!) telefonumu kılıfsız kullandığım için arkadaşlarım bana "zengin misin, neden telefonunu kılıfsız kullanıyorsun?" gibi sorular soruyorlar. Sizce de öyle mi? 🤪👻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Boşvermişlikde olabilir... ben zarar gelmesin diye değil.. benim her şeyim kıymetli.. çay kaşığım bile kıymetlidir jsjsjs neyse evet yazarken farkettim fakirim ben jsjs
Çay kaşıklarını merak ettim nedense şimdi dnsnsns
Örnek ti o
Olsun çıkart ceyizinden banane 😏
Aşko, kuşko çay kaşıklarım
https://hizliresim.com/hcuh5gj 😂
Cidden böyle mi? Hahaha
Severim ben süsü püsü lakin bu banada fazla😂
Atmaa inci süslü püslüsün anladık djdndn
Yüoo biz gerçek anladik... niye kandırdın bizi
Samsung Galaxy S8 Plus telefonumun kılıfı çok ağır, telefon kılıfsız çok rahat diye aylardır kılıfsız kullanıyorum bir kişi de ooo demedi ya, kırıldım. :D
128 ay taksitle alabiliyorsan zenginsin demektir zaten en azindan kilifli kullan sonra ffproya kosa kosa gitme yari fiyatina para verirsin bu sefer
Elimden çok düşüyor haliyle kullandığım kılıf sert silikon. Çok iyi koruyor. O yüzden kullanmazsam, telefon şimdiye 50 parçaydı.
Telefonun kılıfsız biraz önce vestiyere koymak isterken yüksekten ekran üstü düştü ama çatlak bile olmadı bana inat yapıyor.
bu zamana kadar hiç kılıf kullanmadım
ekran koruyucu bile yok
Yani telefonu korumak amaçlı takıldığı için biraz cesaret işi
Seneye değiştirme bak iphonu, 10 yıl taksitle almışın üzülürsün :D
Kılıf kullanmamak değil de iPhone kullanmak zenginlik belirtisi
Zenginlik değilde biz Fakir olarak kırılmasın diye takıyoruz 😅
Bazen telefonun kendi hissi daha guzel olabiliyor
Kılıfsız kullandığım zaman elimden kayıyor, o yüzden kılıflı
Kılıf sektörüne karşıyım telefonlar sağlam olsa kılıfa ihtiyaç duyulmaz
alakasi yok ben kilifsiz kullaninca kucuk geliyor elime
Ben kılıfsız kullanıyorum. Kılıf ile kaba duruyor ve telefonun görselliğini bozuyor.
ahahahha ne alaka yaa sacma sapan seyler
Bence canımsın göstergesidir
14 pro Max almışın o da zenginlik göstergesi bence
İşte yiğit bir delikanlı
Ergenlik belirtisi 😂
Taksiti bitmeden kırılmasın 😂
128 ay taksitle 😂😂😂😂😂😂
Değil, bazıları kılıfla rahat edemiyor.
kılıf sevmiyorum zaten eskiyecek
Öyle değil kırılınca görürüm o zenginliği hegshs
Enylik belirtisi zenginlik değil
Hayırlı olsun demeye tek gelen benim. :D
Kılıf yerine kaplama kullan abisi
128 ay taksitle aldığım iPhone 14 pro Max 1tb (!)
Ne olmuş djdjdj
Tamam iPhonenen var anladık
iPhone'um yok, orada ironi yaptım. Shdjdj
Tüh yeremedim
Evet.
Bence değildir.
Zevk konusu
Alakası yok
Değil
Para gani tabi 😀
Hayır fakirlik
saçmalık
Hayir