Bu devirde net öyledir. Bir telefon olmuş en az 20 bin TL. Kılıfsız hayatta kullanmam.

Bu devirde net öyledir. Bir telefon olmuş en az 20 bin TL. Kılıfsız hayatta kullanmam.

Kılıf kullanılır ama son teknolojik gelişmelerle birlikte ekran dayanıklılığı baya arttı kırılmaz cam takmaya gerek yok
Cevap
14Cevap
Hayır değildir. ben kılıfsız kullanıyorum
Ne güzel o zaman.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Bundan sonraki telefonlarımı kılıfsız kullanmaya itina edeceğim ⭐😄😎
#tubasueda 🍀🍀
Zenginlik bunu gerektiriyor demek ki 🙂
Xiaomi sağlamlığı diye bir şey var o yüzden gerek yok ama ben yine de kullanıyorum.
Bugün 3 kere düşürdüm ve iyi ki cüzdan kılıf var dedim.
Ben kılfısız kullanıyorum milyoner olduğumu yeni öğrendim 😂😂😂😂
Fakirlik göstergesidir; kılıf almaya para yoktur!
Hayır bence kıymet bilmemek daha çok
Saçma insanların saçma işleri
Eski telefon olduğu için kılıfsız kullanıyorum
kılıf takoz gibi gösteriyor
Değil kılıf koruyor
Silikon kılıf oldu da kırılmamış cizilmeyi önlüyor
Kılıfla pek sevmiyorum
Her zaman korumak iyidir;)
Öylemis galiba
Ne alaka
Değildir bence
Fakirim ama kılıfsız kullanıyorum
Aptallık
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?