Sizden daha yüksek ve daha pahalı model telefon kullanan yaşıtınızı kıskanır mısınız?

Açıkçası benimle hemen hemen aynı ekonomik duruma sahip olup da annesi babası tarafından kızına çok pahalı bir telefon alınmış kızları kıskanıyorum. Hatta lisede anne babası kızlarına burnu çirkin diye burun estetiği yaptırmışlardı, anne ve babası o kadar zengin de değildi. İnsan bunlar parayı nereden buluyorlar nasıl bu kadar bonkörler yahu demeden kıskanmadan edemiyor. Ebeveynlere bak be keşke benim anam babam da bana karşı bonkör olsalar 🤩 Sizin de böyle yaşıtlarınızı kıskandığınız durumlar oldu mu?

Sizden daha yüksek ve daha pahalı model telefon kullanan yaşıtınızı kıskanır mısınız?
Cevapla