Ben yazılımcıyım 40 bin tl kazanıyorum. Nişanlım reklamcı 25 bin tl kazanıyor. Ama kira ödemem ortak hesap açmam diyor. İstanbul'da kiralar 20 bin tl zaten. Kirayı ödedikten sonra zaten cebime 20 bin tl kalıyor. Geriye kalanları da ortak ödeyeceğimizi söylüyor. İkimizinde İzmirde yaşama ihtimali var 15 bine çok güzel kiralık evler var. oraya taşındığımızda okey ama İstanbul'da yaşarsak kiraya 5 bin tl destek olmanı istiyorum dedim. Oda diyor ki ben seni süspanse mi edeceğim. Diyorum ki biz evleniyoruz farkında mısın? Senin paran benim param, Benim param senin paran. Ama bu sefer de diyor ki pazarlık mı yapıyorsun benimle. Sizce nasıl ilerlemeliyiz fikirlerinizi bekliyorum. Benim ailem ortak hesap üzerinden yürüyor annemin arabası evi var babamın arabası evi var. Bende onların yürüdüğü yoldan yürümek istiyorum. Çünkü aralarındaki ilişki çok sağlıklı hiç bir zaman paranın lafı geçmiyor. Ama ayrı ayrı ekonomi yürüttüğümüz zaman mutlaka sorunlar çıkacak maddi konularda bir şeyler alırken.
Dostum, gerçekten bence ilişkini gözden geçir. Eskiden benim de böyle zihniyette bir kız arkadaşım vardı iş çok farklı noktalara gitti sonra. Ve ayrıldık tabiki. Bu kadının amacı yuva kurmak mı? Yoksa kurulu olan yuvaya oturmak mı? Çok aşırı garantici davranıyor, hiç hoş bir yaklaşım değil. Hiç taviz verme, her şey ortak olacaksa olsun, yoksa olmasın sorun yok deyip tavrını belli et ve asla geri adım atma. Şu aşamada bir adım geri atmakla çok daha fazla yükü sırtına bindireceğinden şüphen olmasın.
03 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi nişan oldu ailemin yanında kaldı 1 hafta ki annemle nişanlım çok iyi anlaşıyorlar nişanlım annemi de çok sever. Ama bu yaklaşımın hiç doğru olmadığını orta yolu bulabileceğimizi söylememe rağmen hep işi yokuşa sürüyor
- +1 yıl
Sakın hiç bir şekilde geri adım atma. Herkesle iyi anlaşıyor olabilir, bu durum, nişanlınla annen arasında bir şey. Seni bağlayan kısmı seninle onun aranda olan şey. Tek maaşla hem ev geçindirilen, hem de birikim yapılarak ev, araba alınan bir dönemde olsak bu durumu anlayışla karşılayabiliriz. Şu an içinde bulunduğumuz ekonomik durum böyle değil. Eğer bu ikiniz arasında bir ilişkiyse dengeli ve her iki tarafında taşın altına elini koyması gereken bir zaman ve durum. Tek taraf elini taşın altından çekiyorsa o taş senin sırtına yük olur. Dostum otur, Adil Yıldırım izle, otur Dr. Redpills izle, ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim düşüncen ve yorumun için.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunun aynısı kadın olarak benim başıma geldi 5 senelik evlilik teklifi aldığım ilişkim bu sebeplerden bitti. Erkek arkadaşım ben tek başıma kira ödeyemem fatura ödeyemem vs herseye ortak ol dedi. Benimde İstanbul'da kendime ait evim var madem kira ödeyemem diyorsun o zaman gel benim evimde oturalım dedim kabul etti (hatta bu ev konuları konuşulurken erkek arkadasımın dedesi benim sıfır dairem var yeni yapılı İstanbul Bakırköyde size orayı 4bin tlye veriyim dedi 4binin yarısını 2bin tlyi bile benden istedi 😅) neyseee ama benim evimde oturursak faturaları mutfak masrafını bir zahmet sen karşıla dedim hayır dedi kabul etmedi eee ben zaten kendi evimi vererek seni en az 15 bin TL kiradan kurtarıyorum bir fatura ödemek mi zor geliyor dedim kabul etmedi. Hem ben evlenip hamile kalınca çalışmayı bırakıcam kendi çocuğuma kendim bakmak istiyorum anneanne babaanne büyütsün istemiyorum dedim onuda kabul etmedi hayır çalışmayı bırakamazsın dedi ve işin sonunda ayrıldık 7 aydır ayrıyız
312 Yorumla
Soran+1 yılÜzüldüm sizin adınıza. Mesela benim arkadaşımın eşinin ailesinin evinde yaşıyorlar. Çocuk bunun sorumluluğu ile eşinin her isteğini yapmaya çalışıyor.
- +1 yıl
Özlüyor musun hiç mi ağlamadın 5 yıllık ilişki
- +1 yıl
En iyisini yapmışsın ev bakmak erkeğin sorumluğunda olmali. kadindan çalışıp ona bakmasıni beklemesi çok saçma.. çünkü zaten kadın ev işi çocuk vs derken birde işte çalışınca kadından evde de iyi bir eşlik beklemek saçmalık olur.. çocuk olsa çocuğa bakıcı tutmak bile dünya para. Bunların haricinde durumu varsa sorunu yoksa eşe muhakkak destek olunması gerekir
- +1 yıl
Bence de eve erkek bakmalı. Benim bi erkek arkadaşım vardı başta bakıyordu sonra işte eşit olduk gibi hatta bana yıkmaya çalıştı ben de kavga edip ayrıldım zaten hep arkadaşlarından ailesinden dilenen bi tipti bana da öyle oldu işte cidden insan çevresine nasılsa sizle yakınlaşır elde edince size de öyle oluyor. Başta bana farklı diye düşünmemek lazım.
- +1 yıl
@ofsıkıldımyine kesinlikle öyle.. bak kadın destek olabilir eğer durumu iyi ve başka sorumluğhu yoksa.. onun dışında valla kadının çalışmasına karşıyım.. erkek sorumluluğunu bilecek kadın da öyle.. üstteki yorumumdaki fark kadın ben erkek ben demeden biz Olmayı bilmeli o olmazsa zor.. diğer Türlüsü kadın üzerindem geçinmeye giriyor bu da bir erkeğe yakışmaz ben yakıştıramıyorum... sen de en iyisini yapmışsın o sadece senin üzerinden geçinmeye çalışmis resmen parazit böylesi insanlar
Cevap sahibi+1 yılYa benim evde oturucaz diye eşimi ezecek bir insanda değilim yetişebildiği kadar yapar fazlasını istemem zaten ama düğün masrafı çok fazla tutuyor dedi diye ben ondan düğün bile istemedim tek istediğim zaten kira derdimiz olmucak o yüzden çocuk yapıp çocuğuma kendim bakmak istiyorum çalışmak istemiyorum diye terkedildim çok saçma bir sebep adama fatura ödemek mutfak alışverişi yapmak zor geldi bana çalışmadığım süre boyunca her ay harçlık vermek zor geldi olsun kendi bilir ben hiçbirsey kaybetmedim kendisi kaybetti bu devirde evi olan onu kiradan kurtaracak başka birini bulursa evlensin
Cevap sahibi+1 yıl@Maşukaaa ya ben kendi doğurduğum çocuğa kendim bakma istiyorum bir kadın olarak bu benim en doğal hakkım bunu sırf işi bırakıcam para geliri azalacak diye kabul etmedi beni bıraktı gitti kendi bilir benim kaybedecek hiçbir şeyim yok o bu devirde evi olup onu kiradan kurtaracak başka birini bulursa evlensin
Cevap sahibi+1 yıl@Maşukaaa AMİN hepimizin karşısına inşallah 🙏🏼
- +1 yıl
Arkadasın erkek miydi kızın evinde mi oturuyorlardı
- +1 yıl
İyi yapmışsın beleş bebesine bak yüzsüz. Üremesin o yalnız ölsün.
+1 yılBence düşünceniz çok yanlış kadın calismasa kiranın tamamını kendi cebinizden vericeksiniz evi mecbur kendiniz gecindireceksiniz ve kadinin aldığı maaş sizden 20 kat fazla da olsa az da olsa istemeye hakkınız yok evi geçindirmek erkeğin görevi zaten aldığınız para az bu para değil eşim benden isterse ben de aynı şeyi yaparım tabi ki de her şeyi eşime yüklemem ara sıra ben de evin masraflarını kendi maaşımdan veririm ama sizin istemeye hakkınız yok kadının çalıştığı kendinedir evlendik ortak hesabımız olsun diye bi sacmalik olamaz kadın istemese çalışmaz bile mecbur değil ama siz ona bakmaya mecbursunuz size kalan 20bin ile birikim bile yaparsınız aynı şekilde eşiniz de birikim yapmayı dusunuyor olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence kavramları oturtursak çözülür ….
ekonomi erkekte tamam net …. Bu doğru
ama yuvayı da huzuru da dişi kuş yapar derler …. erkeğin kadının parasından istifade etmesi hayta kadının çalışmasını şart koşması bence çok alfa bir hareket değil …ama kadının da eşine güvenmeden benim param olayına girmesi de olmaz…. Doğru olan eskilerden metaforik olarak söylim : Erkek yuvası için çalışır kendini unutarak aile eş çocuk… kadında kolundaki bileziği bile gözünü kırpmadan eşine verir…. Bu sevgidir zaten
02 Yorumla
Soran+1 yılBen bu ilişkiyi bitirmeyi asla istemiyorum zaten. Sürekli beni yaftalıyor bu tarz konular geçerken sen kimsinki seni neden isteyeyim. Ben istesem emirganda yalısı olan birisi beni bekliyor hemen onunla evlenirim gibi laflar ediyor. Sence doğru mu?
Cevap sahibi+1 yılBöyle olmaz?
Bir kişiyi tanımıyoruz… detaylı detaylı bir şey söylemek zor
Ama eril enerjin yüksek olsun her zaman… sakin değil rahatlığınla nezaketinle … duruşunla…
Anlaşılan bu kişiyi seviyorsun…..
Dışardan şöyle hissettim: sanki o sen ayrıl istediği için kendinden soğutmaya çalışıyor…. Ama bir erkeğin düşeceği en kötü durum… karşı tarafın sana acımasızdır…. Hakaret etmesi dedikleri sinirden kızdığındansa okay
Ona acıdığı için ayrılmak istediği için, kendinden soğutmaya çalışıyorsa… sen olayı netleştir
Böyle olmaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBence konuşarak anlaşılır
00 Yorumla
+1 yılBöyle kadınları hayatınıza alıp bir de yaşamınızın merkezi haline getiriyorsunuz sonra şikayet ediyorsunuz. Üzgünüm ama müstahak size. Birçok erkek arkadaşım oldu hiçbirinin tüm hesapları ödemesini yükü ona bindirmeyi vs beklemedim, her şeyin ortak olduğu kanaatinde yetiştim böyle gördüm, bunu uyguladım. Nişanlım olacak kişiye hele böyle şeylerin lafını açmak aklıma gelmez. Bu kadın bir anda böyle olmadı bu kadın böyleydi ve sen göz yumdun, yücelttin, hoş gördün. Geçmiş olsun evlilik hayatında
46 Yorumla- +1 yıl
🥂🥂🥂🥂
Soran+1 yılAslında göz yummadim.
- +1 yıl
Göz yummamış halin buysa yumsan neler olur. Az biraz görüşleri ve senim cevapları okudum. Pek iflah olacak biri değilsin kadın sana neler demiş sen hala ben ayrılmak istemiyorum kafasındasın. Daha zenginini bulup seni kapıya koyduğu zaman kim kimden ayrılıyor deneyimlersin, kolay gelsin.
- +1 yıl
Batuhan sen çok malsın ya tam istediğim erkek modeli kadına köle olan ve para yediren. Benle sevgili olsana.
- +1 yıl
Batuhanın talipler hızla artıyor 🥹 bak bu kızdan ayrılsan da boş kalmazsın hiç üzülme
- +1 yıl
Tabii canım niye boş kalsın ne güzel tavuk gibi yolarız nxksksls
+1 yılben seni Sübvanse mi edicem ne demek ya!
evlendiğin zaman bundan daha iyisi olmayacak emin ol bu buz dağının görünen kısmı yani görmediğin bir de okyanusun derinliklerinde bil yanii
evlilik sen ben demek değildir biz olmak demektir iki ayrı elin kenetlenip yumruk olması demektir... her anlamda her açıdan ayrıca sana ait olan her şey onundur ona air her şey senindir bu maaş olur araba olur ev olur mal mülk arsa olur farketmez
22 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum size ama maalesef bu olgunluğa erişemedi. Umarım iyice düşünür
- +1 yıl
hayırlısı olsun ne diyim o zaman
+1 yılEvlilik hayatı bir şirket kurmak gibidir ve ikinizde eşit şekilde ortaksiniz bu şirkete. Açlık da ortak tokluk da yokluk da ortak varlık da. Bedenleriniz dahil hersey ortak.
Maddi ve manevi olarak bir olmanız gereken bir kurumda ayrı gayrı olmaz. Olursa o kurum olmaz.11 Yorumla
Soran+1 yılBunu ona anlatamıyorum işte. İnşallah iyi düşünür kendisi. Ben onunla her şeye varken o benimle her şeye yok.
Menfaatine mi seninle evlenecek ben anlamadım. Bu şekilde ilişkiler ne yazıkki sonra senin hayattın benim hayattım diye gider ve biter. Biz evlenirken herşeyi ortak yaptık düğünde altında ortak kasadaydu araba alırken bilezik bozdurduk araba eşimin üstüne detaylı anlatıyorum ki biraz farkına var. Ben çalışmıyorum çocuğumuz olduğu için geçimi eşim sağlıyor. Çalışmak istiyorum aldığımız para ortak bir yerde olur bölmem ortak hesaptan harçlık alırım. Benim ailemde de böyleydi. Bu tarz senin benim lafı bana menfaat olarak geliyor. Bunlar olmamalı.
14 Yorumla
Soran+1 yılBenim annemde tüm maaşını babama veriyor. Babama vermesi çok doğru değil kabul ediyorum ama şu an annemin hem arabası var hem evi var. Ve annem öğretmen babam polisken sıfırdan gelerek bunları yaptılar. Ben nişanlıma saygı duyarak diyorum ki her şeyimiz ortak olsun ortak hesabımız olsun ev araba alırken birlikte alırız istersen arabayı senin üstüne yaparız önemli değil dedim. Ama inatla kendi parasını ortak harcamak istemiyor.
Soran+1 yılBeni zaten zengin onu bekleyen erkekler olduğunu söyleyerek tehdit ediyor her tartışmada. Sen kimsin ki gibi şeyler söylüyor yazıyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe güzel anlatmışsin nişanlına ama bencillik ediyor yani herşeyi sen öde onun parası ona kalsın bide ben ev hanımıyım eşim çalışıyor eşimin parası yetmediği yerde çalışmadığım halde destek olurum umarım mutlu olursun evlilik herşeyi paylaşmaktır maddiyde maneviyde
12 Yorumla
Soran+1 yılVe orta yolu bulmaya çalışmama rağmen ayrılmaya getiriyor konuyu haksız olan benmişim gibi ve sürekli bu tarz konular açılınca ayrılsam zaten 1 hafta sonra yalısı olan zengin birisi var onunla evlenirim falan diyor. Ya da sen kimsin seni neyin var ki seninle evleneyim diyor
Cevap sahibi+1 yılValla kıymetini bilmiyor sana bişey diyim böyle diyenden hayır gelmez sen bence yolunu ayır evlendikten sonra çok zor o zaman kendisine karışaman konuşamam yanlış anlama dediklerini
Daha evlenmeden biz olmayı kabul edemeyen biri ile. zor bir yol olacak gibi.. Allah kolaylık versin
217 Yorumla
Soran+1 yılAmin. Kabul ettirmeye çalışıyorum ama zor çok inatçı. Annesi veya çevresi sürekli aklına giriyor. Sanki evlenince hemen boşanacakmışız gibi düşünüyor. Annesi de aynı şekilde.
- +1 yıl
. fazla garantici bir havaları var.. sanırım biraz sizden mi emin değiller yoksa yaşadıkları bir sorundan dolayı mi bu haller bilemedim. Bu zamanda güven sorunu çok ama insan da güvenmediği ile yola çıkmamalı.. valla fazlaca bencillik ve böyle gelgit akıllı biri ile hayat zor gider evlilik zor gider
- +1 yıl
Abi biz erkekle ilişki yaşarken biz fe ona güveniyoruz risk alıyoruz di mi. Hani kalbini açıyorsun bedenini evini açıyorsun. Onlar da bi zahmet cüzdanını açsın. Ben anlamıyorum ya hep kızla karı koca ilişkisi yaşa hem hiçbir şeyini ödeme yapma. Oh ne güzel bedava ilişki. Kız sadece dılarda çay içtiği erkeğe kirasını ödetip harçlık alabiliyor mu da erkek kadınla evli ilişkisi yaşayıp üç kuruş vermek istemiyor
- +1 yıl
Aynen öyle yapıyorum zaten. Son sevgilim mesela düzgündü direk ilk günden ciddiydi sahiplendi ve güzeldi ilişkimiz ama onun dışında sevgili olduklarım ya da bana sarkanlar hep bencil cimri sorumsuz ergenlerdeki ya. Tek dertleri seks yapmak. Kadını sevip değer verip bakmak sahip çıkmak dertleri değil sadece seks.
- +1 yıl
Son ilişkimde de adam 10 yaş büyüktü bence yaşıt bulunca mal oluyorlar sanki ondan büyük mü bulmak lazım anlamıyorum böyle sahip çıkması için acaba.
- +1 yıl
@ofsıkıldımyine erkekler kadınlara göre daha geç olgunlaşıyorlar bazı anlamda genç olması bazı noktalarda yani elbette iyi oluyor ama genel anlamda senden bir on yaş büyük olan ancak kadının dengi dengine geliyor.. ben 34 üm mesela benim birlikte olmam gereken adamin yaşı ancak 40 olmali ki deng olsun.. geriye kalan yaşlar fasa fiso senin zere kelimeni anlamıyorlar algıları sıfır resmen..
- +1 yıl
Evet öyle ama tam katılmıyorum. Yani benim yaşımda olan çok olgun erkekler de tanıdım benden on yaş büyük olan da zeka algı olarak özürlünün tekiydi sadece parası vardı ve kuvvetliydi ama o da asla mesela evlenip baba olabilecek kapasitede değil.
- +1 yıl
Aynen öyle siz kaç yaşındasınız mesela kaç yaşındaydı sevgilileriniz. Mesela ben de şu an 35 -40 filan isterim 28 im 32 ve altı erkekler genelde mal mal işsiz parasız geziniyor ortalıkta çünkü bi de tecrübesşzler hayat ve kadın konusunda.
- +1 yıl
Sen direk evlendin mi tanışıp anlamadım hiç sevgili olmadınız mı önce. Ay ben istemem öyle ilk flört ettiğim erkekle evlenmek ya insan cahil olur. Birkaç insan görmüş olmak lazım bence. Özellikle de cinsellikte tecrübe iyi.
- +1 yıl
Yoksa hayat boyu orgazm olamaz bi de sorunu kendinde ararsın.
- +1 yıl
@ofsıkıldımyine ben sıkıntı yaşamadım üstelik çok daha mutluyum diğer türlü doyumsuz olan sevgili yapan her biriyle cinsellik yaşamaktan iyi.. tecrübe olmasın sıkıntı değil.. beni anlayan dinleyen insanla olduktan sonra tecrübe zamanla kazanılır.. her önüne gelenle tecrübe ayağına seks yapıp. bana gelsin zaten istemezdim.. öyle de biri çıktı yoluma ne mutlu.. sanada mutluluklar dilerim
- +1 yıl
Yok evet seks önemli değil zaten iyi seks yapsan anlaşamasan boş sma iyi anlaşan edenle düzgünle seks kötü olsa bile zamanla iyileşir. Ya olay tamamen şans işte ben de istiyorum güzel biri çıksın da çıkan teklif edenleri beğenmiyorum karşıma ya. Düşük profiller genelde hep denk değiliz.
- +1 yıl
İnşallah sağol
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle çirkin bir konu olabilir mi? Ne demek evlendikten sonra cüzdanların ayrılması? Onun bir ihtiyacı olduğu zaman siz ona yettirseydin paranı kusura bakma mı diyeceksiniz? Böyle bir şey olabilir mi, evlilik demek hayatı ve sorumluluğu paylaşmaktır. Hayatınızı ortak ederken sorun yok da cüzdanların birleşmesi mi sorun olacak? Bu işi tekrar düşünün derim.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel konuşmuşsunuz ama bu olgunluğa maalesef daha erişemedi. Ve orta yolu bulmak yerine o zaman ayrılalım bitsine getiriyor konuyu ben böyleyim diyor. Daha bugün annem düğün salonunu ayarlayıp kaporasını verdi. Aileme söyleyemiyorum durumu utanıyorum beni düşürdüğü duruma. İnşallah bir an önce kendisine gelir de yaptığı yanlışın farkına varır. Aklında boşanırsak çulsuz kalırım diye düşünüyor ortak hesap açarsak. E zaten boşanmayı düşünen birisi neden bu yola girer ki?
Gizli Üye(18-24)+1 yılOldukça saçma yani öyle şey olabilir mi ortak hesap açmaya gerek bile yok yani tuhaf bir nişanlınız var. Para ikinizin ve o parayı hayatınız için harcamalisiniz gerekirse fazlası yatırım olmalı. Senin ayrı benim ayrı derse eee evlilik nerde ne anladık o evlilikten ha evli ha ayrı
00 Yorumla
+1 yılNasıl ilerlemen gerektiğini sen de biliyorsun aslında ama tabi gönül bu bir şey de diyemiyoruz.
Benim senin için yapabileceğim tek şey mutluluklar dilemek olur. Çünkü çözüm önerimin ucu pek mutluluğa çıkmıyor.00 Yorumlaİşte böyle kızlar seviliyor bizim gibi herşeye destek olmaya çalışan kızlar sevilmiyor ben gerçekten anlamıyorum çok zor yani sana kalkıpta parasını vermez çok da bişey bekleme
10 Yorumla
+1 yılKanki Allah sana yokluk göstermesin varlıkta bile yanında değilse yoklukta ziki tutarsın. Kaç kurtar oğlum kendini
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 483 cevap paylaştı. Aga şikayetçiysen ve gelecek göremiyorsan evlenme boş ver.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEşimin kazancını bilmem
O da benimkini bilmez
Evi erkek geçindirir
Yetmediği yerde ben destek olurum14 Yorumla
Soran+1 yılEşin ve sen ne iş yapıyorsunuz acaba?
Cevap sahibi+1 yılO mühendis
Ben avukat- +1 yıl
Nasıl bilmez ya
Cevap sahibi+1 yıl@ofsıkıldımyine cidden bilmiyorum
+1 yılSenin paran benim param ne mk evleniyorsunuz neyin kafasi bu?
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 662 cevap paylaştı. Evlendikten sonra bundan iyisi olmayacaktır. Oturup gözden geçirin herşeyi
00 Yorumla
+1 yılHayatı senle paylaşmaya niyeti yok hiç evlenme derim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden evleniyorsun ki bu kızla? Seni ne kadar sevdiği ortada, paran var yiyecek içecek. Zengin olmasan nah bakardı sana. Uyan uyan heey..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİnsanları değiştiremezsin yanlış kişiyle berabersin
02 Yorumla
Soran+1 yılBen her zaman her konuda adaletli bir insanım. Kendi parasını çok değerli görüp benim paramı değersiz görmesinden rahatsızlık duyuyorum. Ama bu konuyu pazarlık olarak değerlendirmesi beni çok üzüyor
Cevap sahibi+1 yılBende öyle haksızlığa gelemem ister annem ister babam olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenince her şey ortak olmalı Allah sana kolaylık versin ya da yol yakınken dön
10 Yorumla
+1 yılAllah aşkına 40 bin tl maaşla 5 bin mi istiyorsun ondan 10 bin tl kira parasına okeysin 5 mi çok geldi ben kıza hak veriyorum
25 Yorumla- +1 yıl
Kıza ne yaptı kim bilirsanki baştan bilmiyormydu evi yok bence 1 de kızın düşüncesini almak lzm
- +1 yıl
Evet tek taraflı yorumlamak lazım
- +1 yıl
Yorumlamamak
- +1 yıl
Kesinlikle altında başka şeyler olduğu açık
- +1 yıl
Ne olabilir mesela
+1 yılBence çoğu şey ortak olmalı bu devirde
21 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef çevresindeki kendini geliştirmemiş insanları örnek alıyor. Bi insanın mesleğinin iyi olması o insanı gelişmiş birisi yapmaz. Ama bunu anlatamıyorum kendisine
+1 yılyol yakınken nişanlından ayrıl öyle şey mi olur
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum kira yapın ortak ödeyin
06 Yorumla
Soran+1 yılKirayı asla ortak ödemem diyor
- +1 yıl
Kim ödeyecek AQ o zaman
Soran+1 yıl20 binin hepsini benim ödemem lazımmış
- +1 yıl
Neden öyle
Soran+1 yılOnun parası daha değerliymiş :)
- +1 yıl
O zaman kanka yol vercen
Ay o kadar para var onda bile huzur yok ya
00 Yorumla
+1 yılBırak o kızı..
10 Yorumla
+1 yıl1 de kızı dinlemek lazım
00 Yorumla
+1 yılNişanlın cimri sanırım
00 Yorumla
+1 yılYol ver gitsin onu bir dakika bile tutma
00 YorumlaDestek olmalı. Bence
00 YorumlaDirekt ayrıl
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer