Eşim çok tutumsuz birisi, kullanıldığımı hissediyorum. Ne önerirsiniz?

25 yaşındayım 2 yıldır evliyim. Eşimin uçan kuşa borcu var. İkimiz de çalışıyoruz aylık 40 bin TL net gelirimiz var şu an. Ama o kazandığını hiç eve harcamıyor üstüne yetmiyor bir de borç yapıyor. Evin bütün ihtiyaçlarını ben karşılıyorum. Ucu ucuna yetiyor ve benim zoruma gidiyor artık açıkçası. Birlikte dışarı çıkmıyoruz bir yere gitmiyoruz hiçbir aktivitemiz yok. Ben kredi çekip araba aldım onu da kullanıyor kendi arabası da yok. Konuştum kaç kere tamam diyor yine kendi bildiğini yapıyor. Mesele para da değil benim öyle yükseklerde gözüm olmadı hiç ama artık kullanıldığımı hissediyorum. Napıcam ben bu adama?

Eşim çok tutumsuz birisi, kullanıldığımı hissediyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla