Benzine 2 ₺ zam geldi, böylelikle 1 lt benzin seçimden bu yana 2 kat zamlanıp 38 ₺’yi aştı. Sizce bu zam yeterli mi yoksa az mı?

Bence daha fazla zam gelmeli yarım yıl bile olmadan 2 kat zam ne çok az en az 5 kat olmalı

Benzine 2 ₺ zam geldi, böylelikle 1 lt benzin seçimden bu yana 2 kat zamlanıp 38 ₺’yi aştı. Sizce bu zam yeterli mi yoksa az mı?
Cevapla