bana sorulsa en az ikisine de 18-19 TL indirim gelsin. adam akıllı litre fiyatı görelim artık.

bana sorulsa en az ikisine de 18-19 TL indirim gelsin. adam akıllı litre fiyatı görelim artık.

Benzine ve motorine gelecek olan indirim çok iyi olur. Alınan maaşın yarısını akaryakıta veren bir sürü kişi var. Araba bir lüks değil bir ihtiyaç bu indirim insanları tam anlamıyla rahatlatmasa da yinede iyi gelecektir.
Normal bir depo 1000₺ + doluyor asgari ücretin 5/1'i. Amerikada yakıt fiyatları şu anda eski fiyatlara geldi 1.05$ . Avrupada 1.74 € yeni doldurdum 78€ tuttu. 1811€ asgari ücret. alım gücü çok düşük sadece benzin gider gösterilemez gıda çok pahalı
Cevap
51Cevap
Benzin 10, motorin 12 lira olsun derim.
Yeterli olmaz
Araç nakliye parkında çalışıyorum her gün yeni fabrikadan çıkmış araçlar geliyor ve bayilere vs nakliyesi yapılıyor. Benzin mazot pahalı diyoruz trafiğe bakıyorum kendim dahil her gğn binlerce araç var ve dediğim gibi yenileri ekleniyor. Demek ki herkes benzin mazot alabiliyor. Ben olsam indirim yapmam aksine zam bile yaparım
Ulan umarım işsiz kalıp açlıktan ölürsün. Hak ediyorsun
Bre embesil, bre yaşamayı hak etmeyen zibidi!
Ülke 80 milyon, bunun %10'unda para olsa 8 milyon kişi yapar.
Herhalde birileri araba alır, ki araç firmaları, galericiler senin tam aksini söylüyor. Satışlar aşırı düşük olduğu için vergi düzenlemesi bile yapıldı.
Ulan hala şu ülkede ''Herkes benzin mazot alıyor'' diyen adama seçme seçilme hakkı vermemek lazım adamı jakoben edersiniz lan! Karl Marx sizi görse ''İşçi sınıfının ta anasını mikiyim'' teorisi kasardı
Bak kardeşim olay şu herkes gibi en de şikayetçiyim ama dediğim gibi kendim dahil arabaları kullanıyoruz ve kimsenin sesi çıkmıyor. Demek ki bu millet seviyo mokokoyu. Anladın mı şimdi
Senin bunu idrak edebilmen için resmin tamamına bakabilmeyi öğrenmen lazım. Yurtdışında yaşamış eğitimli ve siyasetle uğraşmış komando olarak 15 ay askerliğini Şırnak'ta yapmış ve yine olsa yine 15 ay giderim diyorum ben. Bu vatanı yani öyle çok seviyorum. Çok iyi seviyede ingilizce ve Rusça biliyorum oralarda kapılarım da var gitmem çok kolay yani ama terketmiyorum ülkemi topraklarımı. Şimdi ekonomik bir savaş halindeyiz elbet savaştan galip çıkarız. Büyük resmi görünce tekrar gel konuşalım
Büyük resim diyor hala
Пошел нахуй, вообще то. Вот дибили как ты в России много и они все же стараются убежать от свою родину сейчас...
Emin misin? Kimsenin kaçtığı yok orada dediğim gibi hala daha irtibat halindeyim. Şehir meydanlarında ve evlerde yılbaşı ağaçlarını süslemiş herkes yeni yılı bekliyor
Ya bırak, adamlar doluştu komple. Tanıdığım kaç kişi Türkiye'den vergi numarası aldı herhalde bütün ülke kaçacak değil
Hala iş yapıyorum Ruslarla, herifler anasına sövüyor Putin'in
Ama bu militarist embesil takımı genelde böyle şeylerden anlamaz. Ülkenin dışarıya çıkmaması gereken eğitimli nesli kaçıyor zaten.
İtalya'yı doldurmuş durumdalar adamlar üstüne.
Meydanlarda yılbaşı ağacı süslemişler, Rusya'da her şey çok yolunda, özellikle finans piyasasından dışlanmalarını kutluyorlar, evet!
Ayrıca Türkiye finansal bir savaş vermiyor. Türkiye rezil bir yönetim tarafından savrulup sömürülüyor. Daha dün, mecliste Spor Bakanlığı'nın pandemi döneminde 5 milyon kişiye şişme havuzlarda yüzme eğitimi verdiği iddiası tartışılıyordu. Bütçeyi bu tip saçma sapan şeylere gömme bahanesiyle milleti soyuyorlar
Verdikleri eğitimlere tabii insanların isim listesinde ölüler, 6 aylık bebekler var kavga çıktı mecliste bu yüzden.
Ekonomik savşamış, büyük resimmiş
Sen Şırnak'ta görev yapsan ne olur, varlığın bu millete ihanet
Dostum yıllardır onlar Putin'in anasına sövüyor. Ben Rus kadınla evlenip ayrıldım. Eşim, kayınvalidem, kayınçom vs Rus arkadaşlarım hepsi sövüyodu. Bizde de RTE için söven çok biti de benim. Her ülkede muhalif bir taraf her zaman vardı ve bundan sonra da olacak. Siyaset budur zaten
Petrolün varil fiyatı eski seviyelerine inse bile ben artık 7 liraları göreceğimizi düşünmüyorum millet alıştı artık 13 lira fiyatlarında kalır bizim insanımız çok çabuk unutuyor şimdi yakıt 10 lira olsun bedava zannederler tuvalette bile arabayla giderler
ilk dizel araca aldığım benzin 1,45 tl idi :) geçen sene 9,35 şimdi 22,35 bence 10-12 tl olsun pompayı araca değil bize sokuyorlar.(
Erdoganin yaptığı bu büyük indirime dış minnaklar sessiz kalmaz yarın büyük zam yapar dış minnaklar. 🤣🤣🤣
Araç sahibi olan kişiler için oldukça iyi, 2TL gibi rakamlar düzenli olarak alım yapan insanlar için çok büyük rakam.
Seçim yaklaştıkça bindirdiklerini indirmeye başlarlar sonrada biz indirdik derler... siyaset böyle bir şey...
Petrol fiyatları düştü o yüzden bu indirim hükümetle bir alakası yok kendi aldıkları vergiden kesmediler yani
Maksimum olması gereken fiyat 10 lira ama 2 lira indirime sevinmemizi bekliyorlar.
2 gün sonra yine zam gelir çokta şey yapmamak lazım.
Petrol bulduk doğal gaz masallarına inananlar var bu ülkede yarın troller yazar.
Günde 2 kere zam yapıp indirim yapıyolar takip edilemiyoruz artık resmen uğraşıyolar oynuyolar
2 araba eve gidiyoz geliyoz 3 biri 5 biri yakıyor şu enflasyonla giderler korkunç artı
Ne zaman ki eski fiyatları olan 7 8 TL' ye düşerse işte o zaman indirimler yeterli olabilir.
2 gün sonra benzine 3tl 48 kuruş zam yaparlar fkfkfk
mehter takımı üç ileri bir geri getirsene eski fiatlarına?
Maaşlar hariç her şeyden bir sıfır atılsa anca toparlarız
sürekli düşüp yükseliyor takip edilebilecek hali geçti bence...
motorine daha fazla gelmeli bence motorinin farkını benzinden çıkarmalılar
7 tl seviyesinden buralara geldiğini düşünürsek epey bi indirim gelmeli
Ekonomi iyi dedik dedik inanmadınız bak noldu şimdi
Tek bildiğim benzinin litresini 1 yıl önce 7,50 liraya aldığım. Başka sözüm yok
Bir an gerçekten yine zam mı gelmiş diye okudum soruyu, bir kaç gün sonra eski haline döner yine o yüzden indirimleri pek umursamıyorum.
Akaryakıt zaten ucuza nal oluyor. Rusyadan 60 dolar civarında alıyoruz. ama 90 dolar seviyelerinden zamlı kullanıyoruz. Devlet fahiş kar ediyor.2 liralık indirimler hikaye.10 lira altına inmesi lazım.
Bu ülkede indirim demek indirimden sonra gelecek toplu bir zammın habercisidir demek başka bir şey değil
şimdi indirir iki gün sonra bindirirler... hele yil başından sonra hayal edemiyorum
Seçim öncesi indirim seçimden sonra bak nasıl bindirim
Bunlar aldatmaca, bugün iner yarın artar.
Biraz daha bekleyip 1 ton dizel almayı düşünüyorum
Ne güzel bir zamanlar 5 tl idi o zaman rahat rahat gidiyodum istediğim yere
7 lıra olan motorıne bakın hele kafadan 5 er 5er ındırım gelmelı
Arabam yok bnan ne istersr 100 tl olsun ben hep elli gaymelik aliyorum yeto bena. s. s. s
Allahtan sen yönetici değilsin
Sanırım seçim yaklaştı
Alırken fiyata dikkat etmiyorum
İstikrarlı olur umarım
1 indirir 5 kaldırırlar
avutmaca
Ama çok oynuyorlar fiyatlarla
2 gün sonra 10 TL zam gelir
İndirim geliyor ise bindirim yoldadır
18-19 tl indirim 😃😃
yakında yine zam gelir :)
Satamadiklari için indiriyorlar satışlar çok düştü
bu gece ucuzlar yarın gece zamlanır
Marketler düşmeyecek bu indirimlere rağmen
bahir yeterli degil
Ćok güzel haber doğruysa 😄
Doğruymuş eyvallah 😄
Asgari ucretten sonra
Yine yeterli olmaz.
Petrol 60 $ olmuş halen indirim yok 😂
olmaz da sen neden taktın benzine
Benimki şarjlı :D
Keşke zam gelse
olmaz tabi
Sanmam tekrar artar.
yeterli
Oynuyor sürekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?