ben şaşırma yetimi kaybettim.. her gün zam her gün zam. bu geceden sonra 2 TL zamlıymış benzin

ben şaşırma yetimi kaybettim.. her gün zam her gün zam. bu geceden sonra 2 TL zamlıymış benzin

Yağma düzenine devam diyenler şu günlerde zillerini takıp aralıksız oynuyor olmalılar, eserleri öyle büyük öyle yüce ki, dur durak bilmeden de büyümeye devam ediyor, bu kimselerin her birinin kutlaması gerekir bu şaheseri, kalın kafalarıyla ve durmak üzere olan beyinleriyle Türkiye'yi 2021 ve 2022 den sonra 2023 yılında da bir kez daha dünyanın zam ve enflasyon şampiyonu yapmayı başarmışlardır.
Bu bir test sanırım, "40 değil 400 yapsam kimse gık çıkaramaz bak", çünkü önce altyapı sistem hazırlanmış; gık çıkaran kışkırtıcı, terörist, kine sürükleyen falan filan fişman işte her neyse managgo... Yani çoktaaaaan geçmiş olsun, boyun eğik vaziyette ve dileyen dilediği zaman keyfe keder kılıcı vurup kesebilmekte... Hamdolsun, şükür gibi gibi şeylerle kendimizi uyutalım en iyisi
Ülke olarak vizyonumuzu niye parayla satın alınabilir şeylerle ölçüyoruz anlamıyorum, tamamda insanı mutlu edebilecek o kadar gelişme varken niye, algı denen şey salgın dan daha kötü yazın bunu kenara
Cevap
62Cevap
hayır ben şaşırmıyorum hiç
Akp benim kazıgım 💪 bu kadar demişti demekki millette büyük seviyormuş ki iktidar yaptılar o yüzden çok iyi olmuş umarım sürünür hepsi rezil olurlar.
Yine mi zam😂bu gidişle artık arabayı kullanamiycak hale gelicez yerinde dursun yürüyerek git gel yapacaz 😂
Başımızdakiler sağolsun bizi spora teşvik ediyorlar !
@Respect067 aynen 😊
bir seferde vurup öldürmüyor sağ olsun ama her gün tecavüz artık ağır gelmeye başladı
Şu ohhhhh diyenleri görelim hadi eller havaya
Brent petrol %20 arttı.
Bezin 40 TL olacak. Gerçek değeri o çünkü.
Dolar da 40 TL olacak. Gerçek değeri o çünkü.
Şaşırmıyorum 50 tl olsun da görim o zaman kutlama yapçaklar mı bakalim
Bi ara inşallah 50 tl olsun diyordum , rabbim dualarımı kabul edecek gibi gözüküyor 🤣
Benim için farketmiyor ben hep 50 tllik alırım 😂😂
Aaa ne çok abartıyoruz. Topu topu Ocaktan beri 20 kez zam geldi😂
Yooo bekliyordum bunu bile bile oy verenler düşünsün memnun olanlar onlar
Ohhh iyi olmuş az bile bizim akkoyun milletimize
.
Ne demiş büyük üstadı Süleyman soylu “ooooooooooooğğğğhhh”
Yo alıştım artık cezbediyor 😂
Şaşırmıyorum. Sadece bildiğim şeylerdi önceden. 😎
Hayır şaşırmıyorum demokrasinin kötü yanları işte.
gelmeyince şaşırıyorum başlarına bişey mi geldi diye
Son 40 yıldır hiç bişeye itiraz etmiyoruz ki , herkes şakaya vuruyor
Az gelmiş 2lirada değermi kaldı çok az sakız parası bile değil
Daha bugün pompacyla konuştuk benzin dedim 50yi gecicek inşallah 100 TL olur dedi herkes memnun demekki
En son pompa ve pompacı üzerine şiir yazdıracaklar bana az kaldı..🤠
Ben hiç birşeye şaşırmam insanın insana yaptıkları dışında
Yalnız 2 lira değil 1.99 yoksa ne yapardık bu kadar zama. Durmak yok yola devam
Hayatımın en kaziklanabilir dönemindeyim. Kim ne fiyat verirse kanmaya hazirim
Özellikle arabaları ile kutlamaya çıkan arkadaşlar burada ise. Merak ediyorum sahiden
Seneye bu soruya bakar, vay arkadaş ne günlerdi dersin..
Evet, son dönemde zamların sıkça gündeme geldiğini görüyoruz. Bu durum birçok kişiyi etkiliyor ve ekonomik açıdan zorlu bir süreç olabiliyor.
Öerak etmeyin 4 lira da mazota gelir mazotun benzinden nesi eksik geri kalırmı hiç ayıptır
Yılbaşında daha fazlası gelicek malum maaşlar ozaman artıcak
Kertik girdikten sonra ne kadarı girmiş ne kadarı acıtmış önemli değil.
beni ilgilendirmiyor zira dokunmuyor onu hep elli liralık alanlar düşünsün
Zamla ekonomi mi düzelcek saçma canım ekonomi politikası
Bugün yarım depo benzin aldım 1000 tl tuttu 😭😭😭
Oha diyorum sayın seyirciler 😕
Git başka yere kus la
😂
Sela verilse daha iyi sela ile din iman ile iyi geçiriyorlar
Hayır kesinlikle sasırmıyorum boyle olacağı belliydi zaten acaba o kutlama yapanlar simdi ne halde onu merak ediyorum
Gelsin ya herkes ne de olsa yaşantısına devam ediyor
Zamlar artık mevsim normalleri oldu. Gelmeseler nerede kaldı diyeceğiz. :D
Ben hep 50₺ lik alıyorumcular da kalmadı 50 liraya pompa bile açılmıyo :D :D
Hahahaha 😂😂😂
Şahşırmıyorsak ölmüşüzdür
Oh olmuş. Erdoğan erdoğan erdoğaaan
Alistk daha da artsin gelsin bildg gbi diyoruz
Motormu arabamı kullanıyorsun
Kemal sunalın zama zam repliğine döndük
Soylunun dediği gibi ohhhhhh :D
Ben bile şaşırmıyorum
36.14 TL petrol ofisinde İstanbul'da
Hahiyirli olsun alıştık alistirdilar
Bu gidişle 50 lira olacaklar
İnşallah 200₺ zam gelir
Immmmm ohhaaaahhhhh oooooo
Insallah 70 TL olur benzin
Gizli fetöcüler yapıyor hocam
Arabayı satıyorum alan var mı 😅
Artık zamlara da alıştık
Alıştık artık be abla
Yok zaten 60 tl olacak
Nasıl yanı bir haftada 3ci mi 😅
benzin 50 TL görecek.
Ben az önce aldım inşallah 50 TL olur
Trafikte 40 la gidiyordum 30a indireyim bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?