2 poğaça, 1 meyve suyu 20 TL tuttu. Türkiye’de alım gücü öldü mü?

Ben çocukken Türkiye’de okula gitmeden önce 2 zeytinli poğaça + 1 adet meyve suyunu 95 kuruşa alırdım 1₺ harçlıktan 5 kuruş artardı 😅

simdi aynılarını alıyorum ve artık 95 kuruş yerine 20₺ veriyorum 😕 Avrupalılar için 0,65€ Türkler için 20₺

2 poğaça, 1 meyve suyu 20 TL tuttu. Türkiye’de alım gücü öldü mü?
2 poğaça, 1 meyve suyu 20 TL tuttu. Türkiye’de alım gücü öldü mü?
Cevapla