bir ciğer sevgimiz vardı o da gidiyor yakında.. çok para annem :)

bir ciğer sevgimiz vardı o da gidiyor yakında.. çok para annem :)

hayvan yaylada otlayan hayvan değilse yani yem ile yurtdışından ithal samanla ilaçla besleniyorsa gdo hormon kimyasal katkılar felan onun ciğeri feci toksin madde içerir. bu sebeple ailecek 1 kere zehirlendik artık bilmediğimiz hayvanın ciğerini asla yemeyiz.
Cevap
35Cevap
Şaşırmadım ve yerim. Canımın çektiği şeyde paraya bakmam 🖤
Severim ama sürekli yiyemem.
Hayır sevmem hiç
Severim de fiyatları ü
Uçtu giiti ,1.5 gün çalışıp 1 kg alınır🤣🤣
Uçuyoruz ne güzel kamikaze 🤣
Ayyy çok severim ya hem Diyarbakır ciğerini hemde Edirne ciğerini bayilirm.
diyarbakır ciğeri efsanedir :)
tavuk ciğer tercih ediyorum genelde uzun yıllardır kuzu/dana ciğer yemiyorum tadını unuttum ama hatırladığım kdarıyla ağırdı
İki gündür peder yaptı sağ olsun. Severim.
Hayat pahalı seneye daha da çok pahalanacak ne yazık ki.
🥹 remzi usta ya elveda bi süre🥹 ben yemezsem ölürüm aşeririm
Urfada daha uygun yav 300 civarıydı bu cumartesi yaptık daha
Eskiden daha çok severdim, artık pek sevmiyorum nedense ve tüketmiyorum.
Diyarbakırda bi kez yedim enfes yapıyorlar. Birdahada tüketmedim
Ciğere o kadar para vermem. İç bonfile bile o kadar değil
ciğer yiyen cesur olur bnce ne zaman yesem daha erkek hissediyorum kendimi
Çok severim, fiyatı çok da önemli değil çiğ alır kendim şişlerim 🤷♀️
Şiş severim kavurma severim yaprak severim severim severim severim😃
Ciğer sevmeyen ben bile Diyarbakır sayesinde ciğer sevdim fiyat üzdü
Bayılırım ama pahalı ya
bu gidişle valla yiyemeyecek hale geliyoruz :)
Çok severim daha dün ciğercideydik ve yeme konusunda harcadığım paraya nedense acımıyorum ya ☺️
gummm gurbetçigerde iyi tuzlada :D
İstanbul’da değilim o yüzden bilemem
hımmm ama tuzlanın ist da oldugunu bildin :D
orada yaşamıyorum ama cahilde değilim herhalde
cahillikle alakalı bir durum değil ki bu :D
Cigeri 5 para etmeyen birsuru adam var. Onlardan ucuza tedarik etsin cigerciler.
İstanbul'da o fiyata kedi ciğeri yersin anca diyarbakır da yine insaflıymış
Diyarbakır'da ciğer yemiştim, harikaydı gerçekten. Biraz acıydı ama yine de mükemmeldi.
Ülkede hayvan mı kaldi ki kesim olsun
çok nadir olsa da doğuda yine baya var hocam
Canım memleketim, daha dün yedim.
Ciğer severim de ciğerimi yediler
10 taksitle tüketsem senede bir tüketilir.
Ciğer severim yerim
Bayılırım hele bir de soğan varsa
cok severim ama fiyatı üzdü
Severim de o Fiyat çok fazla. birda en fazla 250
Artikkkk bqbamyapinca yiycemm sadecee😭😭
Yok ciğerden kusma derecesinde iğrenirim
Ciğer severimde kuzu ciğeri bedava olsa yemem
Severim.
Özellikle sabahları.
Ciğer yemeyen adam adammıdır lo
Sevmiyor değilim.
@hsewewdw çünkü o put (!) bana Allah’ın vermediği hakları verdi.
@hsewewdw evet, öyle ama bunun konuyla alakası yok. Ben Atatürk’ü put olarak değil önder olarak görüyorum. Atatürk put değil sen öyle desen de.
@hsewewdw ikisi aynı değil. Bir kadın olarak Atatürk’ün kadına verdiği değeri öğren. Öğrenip de sevmiyosan sorun sendedir. Atatürk’e tapmıyorum ben.
@hsewewdw Hayır, çıplaklık değil. Atatürk’ün kadına verdiği değer İslami kanunlarla aşağılamaktan kurtarmak, okuma ve çalışma hakkı vermek, seçme seçilme hakkı vermek, ikinci sınıf insan olmaktan kurtarmak demek. Ükaalik ne?
@hsewewdw nasıl yerlerde ne işi var? Sen trol müsün nesin bi git ya
@hsewewdw kadının beslenmekle ne işi olur? Kadın okumaktan ve çalışmaktan aciz değil. Senin gibi cahillerle, varoşlarla işim olmaz. Hadi uza.
Diyarbakır’da yedim çok güzeldi
Et yerim ciğer yerine
Sevmem ama fiyatlara şasırmıyorum artık.
çok severim tüketirim
Dana ciğeri daha iyi oda 300 lira
Makarna yiyin
Severim ama alamıyoruz
bayılırım çok lezzetli
Severim.
çok severim
Ciğer severim evet
Severim
Sevmem
Hayır sevmem
Aramam ciğer
severim de 400tl ne aw
Çok pahalı
Çok severim daha yeni yedim
İyi sevmem
Sevmem
Yememki
evet severim
Çok severim🥰
Hiç sevmem
Hayır sevmem pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?