- TÜİK ocak ayı enflasyonunu %6,65 olarak açıklamış.
- ENAG %9,26
- İstanbul Ticaret Odası İTO ise %5,94


Ben Türkiye'de ki hiçbir insana acımam. Bende burada yaşayan birisi olarak söylüyorum.
Hiçbir şekilde tepki koyamayan, lafta cesaretli bir millet...
Dışarı gündüz bir çıkayım herkes teletabi gibi gülümseyerek yemeğini yiyor. Demek ki herkes mutlu. Biraz daha zam yapılabilir her şeye.
Böylesine bir cahil, sorgulamayan, artik alisilmis caresizlige kendini o kadar kaptirmis bir milletiz ki. Önümüze ne getirseler sorgusuz dedikleri fiyattan aliyorlar. Sadece sanalda klavyede tepki gösterip , 50-60K lik telefonlar icin sıraya giren, yetmiyor gibi krediyle telefon alacak kadar tüketici bağımlısı bir toplumuz. Tek diyeceğim bu devirde para yok diye aglayan hic kimseye inanmayin.
Cevap
28Cevap
Canımız çıkıyor enflasyondan
Şöyle bir durum var
Geçen ay en düşük emekli maaşı 3.500₺ di
Biz 4.250₺ alıyorduk
Şu an en düşük emekli maaşı 5,500₺ oldu
Kime sorsam 6.500 alıyorsunuz diyor ama
Biz 5.485₺ maas yattı
Ne oldu
Bizim alım gücü düştü
En düşük maas alandan yğksek alırken aynıya hatta daha aza geldik
Buna hiçbir emekli sesine vikarmıyor
Sanıyor ki 4.250 dem 5.500 oldu
A slklar maaşımız 4.250 Den 3.500 e düştü haberiniz yok
cidden hiçbirşeylerine inanmıyorum tüike vs vs her şey ortada hayat pahalı olmuş artık neyin kafasını yaşıyorlar bundan sonra hiç düzelmez 20-30 yılı anca bulur belki daha fazla görünen köy kılavuz istemez ki millet aç karnını doyurma peşinde her şey lüks oldu artık tatile giderlerdi ondanda vazgeçti ler herşseyden kıs kıs nereye kada ama gezenler geziyorlar kısacası fakir tam fakir zengin tam zengin şu an yazık güze ülkemin haline halk bir uyanamadı halen uyuyor ayakta Allah yardımcımız olsun
Petrolde ne kadar zam oluyorsa ona göre hesaplıyorum %100 fiyat artışı oluyor dolaylı olarak her şey pahalılaşıyor.
O kadar arttı ki hissizleştik, hissetmiyoruz...
Kaç aydır %250'den aşağı inmiyorum. Benim için enflasyon %420.
Millet rakam teknik terimler caf caflı yorumlar yazmış. Ne hissettin diyorsoruda... hissiyatım tam olarak şu, g. tüm acıyo
🕳️ boyle olduk artik bisey hissetmiyoruz.. o yuzden hissedilen enflasyon diye bisey kalmadi
Enflasyon çok cook daha fazla.
TUIK rakamlarına hiç güvenmiyorum. O rakamların üzerinde.
Yüz yılın en büyük yalanlarını Tuik yapıyor.
Tuik yüzünden maaşlara doğru düzgün zam gelmiyor.
Kalıcı çözüm ülkeden kaçmak
hani düşüşe geçtiydi aw
Yani inanmış gibi yap geç. boş ver dik
Beni etkilemiyor
Ben iliklerime kadar hissediyorum
Canımız çıkıyor enflasyondan
üç ayrı sonuç kafa karıştırıcı.
% 90 arttı desem yalan olmaz tüik halt etmiş
o sepete yaslanmış adam benim işte.
Yüzde iki yüz
Hissettim😀
ENAG ne bilmiyom ama tr bunlar düşünün
Bana göre yüzde seksen civarında
En aşağı %80-90
TÜİK yalan söylüyor enflasyon %150
%300
100 den fazla bence
Bu soru beni aşar
Bence gayet normal
100 den fazla
yüzde bin
Çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?