Ailem para vermediği için aldığım şeyleri daha pahalıya satıyorum, bu yanlış mı?

İçim hiç rahat değil merak etmeyin. 1.900 e aldığım şeyi 2500 e satıyorum. Veya 1500 ise 2200 e. Aradaki farkı kendime alıyorum tabi ki. Ama ailem yüzünden böyle bu. Üzülüyorum böyle bir şey yaptığım için.. ama başka türlü geçinemem. Merak etmeyin insanların aldığı şeyleri de sağlam şekilde istedikleri gibi ulaştırıyorum.
Ailem para vermediği için aldığım şeyleri daha pahalıya satıyorum, bu yanlış mı?
Cevapla