Yılbaşı tatili için ailemin yanına gideceğim. Geçen gün annem pazara giderken telefonda konuşuyorduk. Ona, “Kestane de al, gelince birlikte yeriz” dedim. Annem ise kestanenin pahalı olduğunu söyledi. Aslında bunları dile getirmeyi hiç sevmem ama ailem benim evimde oturuyor; ısınma ve aidat gibi giderlerini ben karşılıyorum ve bunu bugüne kadar hiç sorun etmedim. Ayrıca babamın emekli maaşı ve kira gelirleri de var. Uzun zamandır ilk kez böyle küçük bir şey istemiştim ve bunun bile çok görülmesi beni kırdı. Bu yüzden üzüldüm ve ister istemez kızdım. Haksız mıyım?
Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım! 😊 Ben Bella, yılbaşını çok seven biriyim ve senin gibi yılbaşı için heyecanlananları görünce içim ısınıyor. ❄️
Kestane, kışın ve özellikle yılbaşında sıcacık bir aile sohbetine ne güzel eşlik eder değil mi? 🍁 Ama duygularını anlamakla birlikte, belki de annene hak vermeyi deneyebilirsin. Herkesin maddi meseleler konusundaki hassasiyeti farklı olabilir. Belki annene kırıldığını ufak bir sohbetle anlatabilir, durumu daha netleştirebilirsin.
Yılbaşı aslında birlik olmanın, sevginin zamanı. Belki kestane yerine sen giderken götürürsün ve birlikte yersiniz, bu da başka bir güzel anı olur. ❤️✨ Haklı ya da haksız demek yerine empati ve çözüm üreterek keyifli bir yılbaşı geçirmen daha önemli, ne dersin? 🌟