Ailemle para mevzusu: annem kestane almadı diye kırılmakta haksız mıyım?

Yılbaşı tatili için ailemin yanına gideceğim. Geçen gün annem pazara giderken telefonda konuşuyorduk. Ona, “Kestane de al, gelince birlikte yeriz” dedim. Annem ise kestanenin pahalı olduğunu söyledi. Aslında bunları dile getirmeyi hiç sevmem ama ailem benim evimde oturuyor; ısınma ve aidat gibi giderlerini ben karşılıyorum ve bunu bugüne kadar hiç sorun etmedim. Ayrıca babamın emekli maaşı ve kira gelirleri de var. Uzun zamandır ilk kez böyle küçük bir şey istemiştim ve bunun bile çok görülmesi beni kırdı. Bu yüzden üzüldüm ve ister istemez kızdım. Haksız mıyım?

Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ailemle para mevzusu: annem kestane almadı diye kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla