market fiyatlarından şikayetçi misiniz, memnun musunuz? eskiden 5 tlye poşet dolusu abur cubur alırdık, şimdi 5 tlye bisküvi, cips, kurabiye bile alamıyoruz. 1-2 tl olan çikolatalar 6-7 tl fiyatında olunca, 5 tlye alabileceğiniz tek şey, eti puf olabilir. arkadaşlar aylar önce taş çatlasın 250 tlye yaptığım alışveriş 800 tl tuttu. 100 liralık pazar alışverisim 400 civarı tuttu. artık isyan ediyorum, bağırmak istiyorum. YETER! siz memnun musunuz bu fiyatlardan
Kızlar Bir Adım Öne
Kızlar Bir Adım Öne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Türkiye’de değilim ama arada mesela haber filan izleyince görüyorum o kadar her şey pahalı ki insanlar ne yiyor diye bazen düşünüyorum
fotosentez yapıyoruz knk. Allahtan güneş ve hava'ya para ödemiyoruz.
Bugün BİM den tek poşet dolusu bir şeyler aldım 200 lira tuttu ve içinde de pahalı bir şey yoktu cidden nereye düştük biz böyle
Negro, tutku, hanımeller gibi ürünlerin 1 veya 1.5 tl olmasına aşinaydık birden 6-7 olunca şaşırtıyor insanı. d
Bu durumu şu an bütün ülke yaşıyor ve herkes 2023 haziranı bekliyor
Geçen 4 adet hazır çorba 3 paket form kızarmış ekmek 4 tane muzlu süt aldım 100 TL gitti 😂şaka gibi
Memnunum diyen çıkar mı ya. İki parça al çık 100₺ işte
Memnun olan yandaşlardır.
Hayır çok fazla aciz
Çok makul, Avrupa'dan çok daha ucuz, işte devlet!
trol mu?
(İroni)...
ben de oyle düşünmüştüm
Tabiki hayir