Dışarda yemek pahalı mı sizce ve esnaflara tepki gösteriyor musunuz?

Ben şahsen oburluk ve zevk nefis düşkünü biri olmayı oldum olası sevmem. Sosyal bir ortam yoksa keyif için ya da o an karnım acıktı diye oturup yemem. Ama esnafa da ateş püskürmüyorum adam elbette para kazanacak sen nasıl iyi yaşamak daha iyi yaşamak için mucadele ediyorsan kendine ve geleceğine yatırım yapıp ek işler fırsatlar kovalıyorsan o da onun hayatı yaşam standardı geleceği yani. Çok uçuk astronomik fiyatlar yazanlar hariç bu dediğim. Mesela yıl olmuş 2025 adam 175 liralık tavuk dürüm ayrana laf ediyor. Kardeşim bu kadar önemliyse değerliyse 175 liran otur evinde
Dışarda yemek pahalı mı sizce ve esnaflara tepki gösteriyor musunuz?
Cevapla