
Selamlar... Hangi yiyeceğin bu kadar pahalı olmasından şikayetçisiniz?

Selamlar... Hangi yiyeceğin bu kadar pahalı olmasından şikayetçisiniz?
Hamburger ve pizza
İskenderin
Cevap
6Cevap
Kokoya geçen sandviç ekmeğinde 45 bayıldık yani kokoreç bu ak ne kadar pahalı olabilir ya derken bu kadar oluyomuş onu anladım.
Bari zamlandiriyorsaniz porsiyonu kucultmeyin kardeş ne yedigimizden anliyoruz ayni porsiyonun maliyeti neyse onu koyun
döneri geçtim içinde ekmek soğan dolu köfte pahalı ben ekmeksiz çok köfte yerim
Et çok pahalı. Hayvancılık can çekişiyor. Meralar gittikçe azalıyor. Durum vahim.
Hepsi
Iskender 80 tl di gecenlerde 2 sene önce 30 tl di
O mekana göre değişiyor biraz mesela benim yaşadığım yerde bir mekanda İskender 90 TL ve yanında hiçbir şey vermiyor başka bir mekanda 65 TL artı yanima salata turşu ve 1 küçük dilim baklava veriyor iskend miktarı da aynı 90 TL olan yerle
Evet aynen
Kumpir
Peynir
Hatay soslu tavuk dürüm
Yok oyle bir icecek
Balik
Herşeyin.
Sushi 🥹
Kırmızı et
Çikolataların ☹️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar