
Normal
Pahalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Pek çok şey pahalı nerde işe yaramaz ya da rağbeti az olan ürünler hesaplı, tüketimi çok olan şeyler de pahalı. Yaklaşık 1 Aydır duruma almıştım pek artık bakmıyorum fiyatlara ne ihtiyaç varsa alıyorum
Normal buluyorum
Hiçbir mesleği ya da tahsili olmayan vasıfsız işçiye 11.402 asgari ücret verilirse, SGK primiyle beraber patrona maliyeti aylık 17 - 18 bin lirayı bulursa böyle olur
Cevap
3Cevap
Normal bulmuyorum
Geire göre değişir ama ekonomiye bakınca normal gelirmime bakınca pahalı gibi geliyor sanırım ben az kazaniyorum
Çok pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?