Normalden fazla anlamında dedim üretim olmadan dünyanın en büyük ülkeleriyle karşılaştıranlarda asıl salaklık. Azerbaycan enerji devi adamların yarısı hacı murata biniyor.
Yaw masal bunlar Imf verilerinde her şey açık hala almanyayla karşılaştıranlar 20 yıl öncesiyle de karşılaştırabilir. Son 40 yılın kişi başına düşen milli gelirine bakarsan anlarsın. milletin ağlaması şov vasıfsız işçiler 4-5 k kazanıyor. Dolar kuru düşse kimse çalışmaz bile öyle diyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Avusturya da yaşıyorum. Alım gücü yüksek bir ülke. Türkiyede ki market fiyatlarını görünce şaşırıyorum cidden aradaki bariz farkı görünce
Durumdan çok memnunlar ama yani bunu anlamıyorum et yiyemeyen var diyorlar ama hayattan memnun Türkiye valla helal olsun
Kesinlikle. Benimde gözüme çarpan önemli noktalardan birtanesi bu. Çoğu halinden memnun gibi. Baya şaşırtıcı. Cidden dediğin gibi helal olsun
Değişik bir ülke 🤣😀
Her şeyi değişik 😄
🤣aynen
Orda 3 bin alan kuzenim burda 20 k alıyo gayet normal alman küçüsü 😂
Ama şöyle bir yanlışın var istersen Türkiye'de 30 bin al araba bile zor o fiyatlara
Bizimkiler Türkiye'yi superguc sanıyor🤣🤣🤣
Bi tek arabada vergi var o kadar. Ona rağmen herkeste 500 binlik araba var 😘😂
Sadece arabada mi vergi var Türkiye'de?
Normalden fazla anlamında dedim üretim olmadan dünyanın en büyük ülkeleriyle karşılaştıranlarda asıl salaklık. Azerbaycan enerji devi adamların yarısı hacı murata biniyor.
Azerbaycan'da Türkiye gibi enerjisini devlet kendi için sömürüyor halka yansımıyor gitti mi hiç
Yaw masal bunlar Imf verilerinde her şey açık hala almanyayla karşılaştıranlar 20 yıl öncesiyle de karşılaştırabilir.
Son 40 yılın kişi başına düşen milli gelirine bakarsan anlarsın. milletin ağlaması şov vasıfsız işçiler 4-5 k kazanıyor. Dolar kuru düşse kimse çalışmaz bile öyle diyim
alım gücümüz çok düştü evet yurtdışındaki fiyatları gördükçe yazık diyorum
Ekonomi iyi diyenin ben alnını karışlarım.
Pahalandı