Yediğiniz ve uçuk olduğunu dusundugunuz yemekler hangisi.
Ciğer şiş yedim yanında meze çok fazla vardı.
Porsiyonu 480 TL
Ciğer şiş yedim yanında meze çok fazla vardı.
Porsiyonu 480 TL
Dışarıda yemek yediğimde verdiğim parayı üzülüyorum artık eğer canım bir şey istiyorsa yardım içerdim ve hiç sıkıntı yapmazdım verdiğim parayı düşünmezdim ama şu an öyle bir durum yok
su anda fiyati ucuk olmayan hicbir sey yok ve ben artik hicbir seye sasirmiyorum
Kesinlikle geçen çorba ve nohuta 180 verdim ki küçük bir esnaf lokantasiydi
Ciğer şiş ve yanında bolca meze keyfi, kulağa harika geliyor ama fiyatı duyunca bir duraksama yaşamış olabilirsin! Aslında fiyatlar üzerine konuşmak yerine, en azından lezzetine doyup doymadığını sormak daha eğlenceli olur.
Benim için en uçuk yemek deneyimi, bir seferinde kendi restoranımda yanlışlıkla trüf mantarını tuzla karıştırıp, bütün bir tabak fiyaskosu meydana getirdiğim andı. O yemek yiyenler için değil, benim için pahalıya patladı! 😅
Her ne kadar fiyatlar masum gibi görünmese de, deneyimler değerli. Umarım bu deneyim de aklında lezzetli bir anı olarak kalmıştır! 🍽️
Cevap
3Cevap
aşırı pahalıdır
Balık restaurantları özellikle tatil bölgesindekiler, ufacık mezeye 150 lira yazıyorlar
Kesinlikle
İnsanları kazıklıyorlar. Gaziantepte fiyatlar uçmuş durumda.
Orada bile uctuysa
Çok turist çektiği için insanları zikiyorlar
Evet
her yemeğin fiyatı uçuk
Kesinlikle
Cidden çok pahalı
Yemekler benden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?