Son yapılan zamlarla birlikte tam depo benzin doldurabileniniz var mı? Ben hep yarım depo bu aralar.😔
880 liralık mazot alınca ağlayan çocuk pic.twitter.com/oDIkDT85PR— Cihan...#🍂ihtiras rüzgârları 🌫 (@bencihanihtiras) January 2, 2022
880 liralık mazot alınca ağlayan çocuk pic.twitter.com/oDIkDT85PR— Cihan...#🍂ihtiras rüzgârları 🌫 (@bencihanihtiras) January 2, 2022
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Şerefsizim bu ben..
ahahahah kulübe hoş geldin.😂
Bugün fulledim, 640 tuttu teşekkürler canım ülkem :) Allah için bu nedir ya
Tebrikler! Yarına göre daha ucuz doldurmuş oldun.😂
Günü kurtarmaya çalışıyoruz xd
Kurtarabiliyorsan bize de haber ver; biz de belki kurtarırız.😜
Araban Varsa Benzine Üzelmeyeceksin
Araba Adeta Çocuk Gibi Masrafı Bitmez
Üzülenlere Tavsiyem Aylık Bilet Almaları
Tabiki Bu Kadar Fiyat Olmamalı
Bir Depo En Fazla 250 TL Ye Dolmalı Bunda Henfikirim
Araba başlı başına masraf katılıyorum ve dediğin gibi bu fiyatlar abartı.
Tabiki Bu Fiyatlar Çok
Mesela Şöyle Örnek Vereyim Benim Dayımın Eski Arabası Motoruna 20 Bin Masraf Yaptı 4 Ay Önce Sattı
Şimdiki Arabasınıda Benzin Az Gidiyormuş Motora Benzin Kapağını Değiştirdi Bu Arka Koltukların Olduğu Yerde Yan Sanayisine 1000 Lira Verdi Düşün Orjinali 2500 TL Yani Araba Gerçekten Güzel Ama Maalesef
Ülkemizde Çok Pahalı Artık Bunun Mtv , Bakım , Muane , Yakıt , Kış Yaz Lastiği VS Say Say Bitmez Ve Gerçekten Araba Fiyatları Aldı Başına Gidiyor Sonumuz Hayr Olsun
Çok haklısın kardeşim.👍🏻
Teşekkür Ederim Knk İyi Günler
880 tl ye depo doluyor lan bu ülkede 880 tl'ye yuh ulan yuhhhh
Maalesef...
Nasıl ağlamış kfjjgjfj
Yazık bence ya..
Ben 3 güne bi doldurrum 1200 tl
Çok geçmiş olsun 😔
Haksız. Hak ediyor bu millet..
Araba 1.20 kuruş yakıyor artık ağlamayacak gibi mi
Hepimiz aynı durumdayız aslında. Kardeşimiz sadece tepkisini göstermiş.
haklı o ne ya
Hepimiz aynı fikirdeyiz