880 liralık mazot alınca ağlayan çocuk sizce haklı mı?


Son yapılan zamlarla birlikte tam depo benzin doldurabileniniz var mı? Ben hep yarım depo bu aralar.😔

880 liralık mazot alınca ağlayan çocuk sizce haklı mı?
Cevapla