Doğan Cem iyi bir şan hocası başarılar sana iyi bir sanatçı olacaksın emin ol
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Boş diyenler var yorumlarda moralimi sinirimi bozmak için mi diyorlar ciddi sebepten mi bilmiyorum ama sana çok teşekkür ederim. Umarım dediğin gibi olur. Bende kendime güveniyorum. Çok emek verdim müzik düşmanı ailede yaşıyor olmama rağmen hep 10 yaşımdan beri beste yapabilmek için çabaladım, çabalıyorum daha da ilerlemek için.
Aslında doğru diyorlar, sesini kendin guzellestirebilirdin benim sesim baya kalındı evde kendim sesimi degistirebiliyorum sarki yetenegim var
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne alaka konu ses inceltmek kalınlaştırmak değilki. Ben kendim geliştirebileceğim kadar geliştirdim zaten. Gerisini hoca eşliğinde sesimi korumak ve sesimin hakimiyetini sağlamak için aldım. Ayrıca bin tlnin değeri mi kaldı da boşa harcamalık bi durum olsun. Ki ses bu öyle evde ilerletilecek bi durum olsaydı herkes kafasına göre yapar ses tellerine zarar bile verir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bin lira çok büyük aman aman bir para degil iyi yapmışsın hayallerinin peşinden git her daim
♥️❤️🙏
Doğan Cem iyi bir şan hocası başarılar sana iyi bir sanatçı olacaksın emin ol
Boş diyenler var yorumlarda moralimi sinirimi bozmak için mi diyorlar ciddi sebepten mi bilmiyorum ama sana çok teşekkür ederim. Umarım dediğin gibi olur. Bende kendime güveniyorum. Çok emek verdim müzik düşmanı ailede yaşıyor olmama rağmen hep 10 yaşımdan beri beste yapabilmek için çabaladım, çabalıyorum daha da ilerlemek için.
Sana şarkı yazabilirim istersen
O konuda sıkıntım yokki ilerleme 10 yaşımdan beri yazıyorum demek istedim ama ilerlemek istiyorum ailem engel oluyor boşa diyerek
Sana tüyo vereyim ben aşka susadım körkütük sarhoş gibi senden uzaklarda kaldım varoş gibi devamını sen getir.
İyi yapmışsın bence. Kendine yatırım yapmışsın, boşa gittiğini düşünmüyorum.
❤️🙏
İlgini çekiyorsa kesinlikle haksızlar içinde kalacağına yap işte
Aslında doğru diyorlar, sesini kendin guzellestirebilirdin benim sesim baya kalındı evde kendim sesimi degistirebiliyorum sarki yetenegim var
Ne alaka konu ses inceltmek kalınlaştırmak değilki. Ben kendim geliştirebileceğim kadar geliştirdim zaten. Gerisini hoca eşliğinde sesimi korumak ve sesimin hakimiyetini sağlamak için aldım. Ayrıca bin tlnin değeri mi kaldı da boşa harcamalık bi durum olsun. Ki ses bu öyle evde ilerletilecek bi durum olsaydı herkes kafasına göre yapar ses tellerine zarar bile verir
Hocalarda zaten kendileri o konuma geliyorlar. Aslında biraz doğru da diyorsun 1000tlnin 100liradan farkı yok
Bir şey sorabilir miyim şan dersi ile tam olarak ne yapılıyor
Ses geliştiriliyor ve kontrolü/hakimiyeti sağlanıyor
Güzelmiş bence iyi aileye bakarsan. nefes. almak. bile. yanlış
Kendine yatırım yapmışsın bence gayet iyi.
Kursa ihtiyacınız varsa Aileniz saygı duymalı
Umarım hocan iyidir verdiğin paraya değer.
Hocam. Ünlü biri zaten doğancem adı
Bin tl nin değeri mi kaldı ki evin ihtiyacına verecekmişim
E 1000 lira çok iyi bende alayım o zaman😂
Değil mi bin liranın değeri mi kalmış
Senin hayatın senin kararın
Gerçekten iş sahibi olacaksan sorun değil
Hedefim bu yönde. Ama onlar kırıyor hevesimi
boş ver takma, bu bir yatırım. Benim işim olacak bu de onlara
Dalga geçerler öyle dersem. Onlar müziğe saygı duymuyor dinsizlik olarak görüyor. Ben alttan alttan yürütmeye çalışıyorum hayallerimi
Dalga geçmez susarlar bence ama sen bilirsin