8 bin lira harcadım diye ailem kartıma el koydu. Kardeşlerine karşı terbiyesizlik yapıyorsun dediler. 8 bin lira çok mu?

Kardeşlerinin hiçbiri senin kadar harcamıyor nankörlük şımarıklık yapıyorsun dediler. Kartımı aldılar bundan sonra neyle alışveriş yaparsan yap dediler. 8 bin lira büyük para mı?

8 bin lira harcadım diye ailem kartıma el koydu. Kardeşlerine karşı terbiyesizlik yapıyorsun dediler. 8 bin lira çok mu?
Cevapla