1 yılKendin kazanmadığın için kolayca harcayabildiğin bir meblağ, git kendin çalış kazan da bakalım harcayabiliyor musun öyle kolayca. Ailene hak verdiğim bir durum.
410 Yorumla
Soran1 yılKendim çalışıyorum bilgisayar mühendisi olarak kamuda görev yapıyorum
- 1 yıl
Soruları keşke detaylıca yazsanız. Madem kendin kazanıyorsun bunun lafını neden ailene ettiriyorsun, ben olsam lafı sokar konuyu kapatırım sonuçta benim kazandığım para, harcarım da, biriktiririm de.
Soran1 yılSeni biz bu günlere getirdik bu parada senden çok bizim hakkmız var diyorlar
- 1 yıl
Ailenin bu şekilde düşünmesi bencilliktir. Senin ailene bir borcun, bir sorumluluğun yok, ailenin sana karşı vardır. Zira ailevi sorumluluklar üstten alta aktarılır, senin de doğacak olan çocuklarına ya da olan çocuklarına bir sorumluluğun var, böyle gider sorumluluk.
Soran1 yılYorumunuz için teşekkür ederim. Bizim ailede ise şöyle bir bakış açısı var durumu ve geliri iyi olan tüm kaynaklarını durumu kötü olanlar için seferber etmek zorundadır. Abim uzun süredir işsiz ve ailem onu evlendirmek istiyor. Onun evi için para biriktiriyoruz benden sabretmemi istiyorlar ona ev alana kadar kendimi ikinci plana atmamı bekliyorlar.
Soran1 yıl2 senedir çalışıyorum abim evde yatıyor 2 senedir tüm maaşım onun evi için harcanıyor.
- 1 yıl
Çevresindeki herkesi kendi seviyesine çekmeye çalışan, arada sıyrılıp düzgün yerlere gelen kişileri de sonuçta bizim sayemizde geldi diye, kullanmaya, ondan yararlanmaya çalışan insan toplulukları bu ülkenin kanayan yarası, ailede de böyle insanlar olunca insan hayatı sorguluyor. Ben olsam başka eve taşınır kendi hayatımı kurardım. Sana sabır diliyorum.
- 1 yıl
Yanlış bir karar bence abin de çalışsın yani bak BEN KENDİM İÇİN ÇALIŞMAZKEN KARDEŞİMİN BENİM İÇİN ÇALIŞMASI SAÇMA, BENCE BU KONUYU AİLENLE TARTIŞ ABİM NEDEN ÇALIŞMIYOR BEN ONA DESTEK OLURKEN KARDEŞİ OLARAK ONUN İÇİN ÇABALARKEN O NEDEN KENDİ İÇİN ÇALIŞMIYOR DİYE SOR BİRDE BENCE ABİNE EV ALINACAKSA SEN DEĞİL ABİN ÇALIŞMALI HAKKINI SAVUN
- 1 yıl
Ailemle birlikte yaşıyorum engelli statüsünde devlet memuruyum 1 sağlıklı kardeşim var ailem hiç bir zaman maaşıma karışmadi seni biz eğittik maaşın bizimdir kardeşine yatırım yapicaz demedi , ben hiç bir zaman ENGELLİYİM kardeşimin maaşını yiyeyim o benim için çalışsın demedim kendimçalıştım
Bir ev aldım banka borcu olmadan , AİLEM KARDEŞİME DÖNDÜ ABİN ÇALIŞTI 7 YİL YEMEDİ İÇMEDİ BİRİKTİRDİ ALDI SENDE AL DEDİLER, BENDE BÖYLE BİR DURUM OLDU İYİ BİR AİLEM OLMASINDAN DOLAYI , SANA TAVSİYEM HAKKINI SAVUN HAYAT BÖYLE GİTMEZ BİR GÜN MUTLAKA TEK KALICAKSİN O GÜN GELDİĞİNDE AYAKLARİNİN ÜSTÜNDE DURMALISIN, VE BUGÜN BAKTIĞIN ABİN BİLE O GÜN YANINDA OLMAYABİLİR VE HER ZAMAN ABİNE MAAŞININ TAMAMINI VEREMEZSİN BİR AN ÖNCE KENDİ DÜZENİNİ KURMAYA KARAR VER SENİN ADINA ÜZÜLDÜM
En İyi Cevaplar
Arkadaşlarınla gezerek 10 bin lira harcadığın için ailenin kızgın olduğunu ve bu miktarın çok olup olmadığını merak ediyorsun.
Bu durum tamamen sizin ve ailenizin maddi durumuna, harcamanın ne kadar sürdüğüne ve bu harcamanın sizin için ne kadar olağan dışı olduğuna bağlıdır.
Eğer ailenizin bütçesi için 10 bin lira büyük bir miktar ise ve bu harcama sıkça yapılan bir şey değilse, tepki göstermeleri anlaşılabilir olabilir. Ancak ailenizin maddi durumu iyiyse ve bu harcama özel bir etkinlik veya uzun bir süreyi kapsıyorsa, belki de tepkileri biraz sert olmuş olabilir.
En iyisi ailenizle açıkça konuşarak onların endişelerini anlamaya çalışmak ve kendi bakış açınızı da onlara anlatmaktır. Böylece ortak bir noktada buluşabilirsiniz.
:))
00 Yorumla
1. si ailenle mi yaşıyorsun? Ailenle yaşıyorsan onlara katkıda bulunuyor musun yoksa tüm parayı kendine mi harcıyorsun?
Eğer ailenle yaşıyorsan sana karışmaya hakları var. Kimin evinde yaşadığını unutmamalısın.
Aldığın maaş 85 bin ve bir günde 10 bin harcadığın için gerçekten de çok para. Sen 200 bin kazanmıyorsun ki harcadığın para az diyeyim.00 Yorumla
1 yılAbin uzun süredir işsiz, g.. tüne don almaya parası yok, ama koynuna karı alacak ha? O gerdeğe girsin diye sen sponsor olacaksın? Ama sana sıra geldiğinde onun karısı buna müsade etmeyecek. Sen harcadığınla kalacaksın.
31 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be! Anlaşılan birazcık kafa dağıtmışsın ama sonuç pürüzlü olmuş gibi 😅 10 bin lira *tek seferde* harcadıysan, özellikle düzenli gelir durumuna uygun değilse ya da ailen bu paranın daha planlı bir şeye harcanmasını isterse, onlara fazla gelmiş olabilir. Tabii ki para harcamak senin hakkın, ama bu kadar parayı bir seferde harcıyorsan ailesel hassasiyetlerini de anlamak lazım. Hadi biraz samimi konuşalım: Gelecek planlaman var mıydı bu harcamayı yaparken? Paranı nasıl planladığını, önceliklerin neler olduğunu düşünürken duygusal patlamaların seni etkiledi mi? Belki bundan sonra harcamalarını parça parça dağıtarak yapmayı düşünebilirsin. Yaşadığın keyfi düşünsene, harcadığın her kuruşa değmiş mi? 🍹📸
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
18-24 yaş aralığında bir kız arkadaşlarıyla "1gün" sokağa çıkıp gezerken 10 BİN Lira harcıyorsa , bunun hesabını yapan birinin senden koşarak KAÇMASI gerekir.
1günde 10bin Lira ÇOK PARA MI? :-) Tabiki değil
ama sen 30 gün boyunca arkadaşlarınla sokakta gezmemeye özen göster :-))
Smoothie pipeti - ile - FİL HORTUMU arasında baya bir fark var
bu durum işte öyle bir şey14 Yorumla
Soran1 yılKendim çalışıyorum bilgisayar mühendisi olarak kamuda görev yapıyorum. Kendi paramı harcamama hiç izin vermiyorlar bu ay 10 bin tl harcadım çok mu cidden ya
Soran1 yılAbim işsiz olduğu için ona bakma görevini ailem bana verdi. Onlardan izinsiz kendime bir şeyler alınca bana kızıyorlar. Abin dururken kendine harcayarak bencillik ediyorsun diyorlar.
- 1 yıl
Abin çalışma sıkıntısı yok değilmi
Bütçene, sabit harcamalarının toplamına, ev-araba vs olup olmamasına göre değişebilecek bir durum ama az olmadığı da kesin. Yani birikim-tasarruf yapmak için ciddi bir ihtiyaç varsa kesinlikle fazla. Maaşını yazmışsın, 85 bin tl iyi para ama ev vs almak için de rahat bir maaş değil.
00 Yorumla
1 yılBu hayatın. bir gerçeği var fedakarlık sen fedakarmisin yoksa bencilmi evet işin çok güzel her kez senin gibi şanslı deyil. iyi bir mesleğin var kazancın güzel bu sana diyorlar ayrı eve çık hayat tek. Başına çok zok aile kavramı çok önemli abine yardım et ama kendinede biriktir hayat hep adil deyildir hele Türkiye gibi bir ülkede hayat çok zor büyüklerini dinle atalarini dinle burdaki hayatı bilmiyen gençler ne yaşadiki sana hayat dersi veriyor aile demek güç demek ihtibar demek
00 Yorumla
1 yıl10k bugün bir asgari maaşın yarısı diyebiliriz. Yani 15 gün çalışmak demek. O yüzden evet bence de çok. Para kazanmanın zorluğunu bilmediğin için sana normal gelebilir. Ve düşünsene 10 bin tane 1 lira demek say say bitmez baya çok para dimi
10 Yorumla
1 yılSana kendim kazanıyorum kendim harcıyorum diyenleri okadar dinleme doğru deselerde ailenide atma onlar senin iyiliğin için dikkat et diyorlar burdakiler sen düşünce umurlarında olmaz aileni önce dinle burdakileri değil.
20 Yorumla
1 yılKendin kazanmış kendin harcamışsın iyi de yapmışsın amaaan 😄
11 Yorumla
Soran1 yılİşte aradığım yorum 🙏
1 yılKendi paran sanırım evet ekonomik özgürlüğün olabilir ama ilerisi için kızmış olabilirler çünkü Biz insanlara yaptıklarımız bir yerden sonra gayet normal geliyo Bide ailenin ekonomik durumuna göre kızabilirler
10 Yorumla
1 yılSeni oğullarına kurban eden bir aile bence o evden uzaklas erkektir çalışsın işi yoksa nasıl eşine çocuklarına bakacak abin senin de bir hayatın var
20 YorumlaDostum isterse gelirin 100 bin olsun para kolay kazanılmıyor ki o dostum o arkadaşım dersen olmaz yarın bir gün yuva kurcan zaman çok lazım olacak sana
35 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız ama evlenmeyi düşünmüyorum kendime harcamam daha iyi olmaz mı
- 1 yıl
Trakc Sen bu olayı çözmüşsün aynen öyle.
- 1 yıl
Geleceğin ne getireceği belli olmaz hiç ummadığın zamanda bir insan karşına çıkar tutulur gidersin azda olsa birikim yap bence
- Para & Ekonomi konusunda 347 cevap paylaştı.
1 yılParanın sadece adı var abin sakat değilse kendi çalışsın alışmış yatmaya nasıl olsa evde karnım doyuyor diye umursamıyor yarın bir gün siz evlenecek olsanız eminim ailenizin çoğu sırtını dönecek
10 Yorumla Eylendim diyebiliyosan ne güzel boş ver giden parayı kim 1 igne götürecek öbür tarafa söylermisiniz lütfen
10 Yorumlaabinin yüzsüzlüğü ailenin pişkinliği karşısında şok oldum. okumus üzerine düseni fazlasıyla yapmıssın. bir ab önce hayır demeyi ögren ve kendine bi düzen kur bence ailenden sana fayda gelmez
12 Yorumla
Soran1 yılAbim artık yük olmaya başladı çok fazla harçlık istiyor ayda 20 30 bin lira sadece cep harçlığı alıyor benden. Evini arabasını da bizim almamızı bekliyor. Annemle babam erkektir ister çalışır ister yatar diyor ona bakmak zorunda olduğumu söylüyorlar.
Soran1 yıl85 maaş alıyorum ayda kendime ayırdığım 5 10 bin civarı. Gerisi harçlık olarak abime ve alacakları evin birikimine gidiyor…
1 yılKendi kazandığın paraysa veya ailenin ama onları hiç sıkıntıya sokmayacak bir miktarsa neyse de şahsım adına ben gezmeye o kadar para harcamayı mantıklı bulmuyorum. Asgari ücretin yarısından bahsediyoruz sonuçta.
00 Yorumla
1 yılNereyi gezdiğini bilmiyorum ne diyeyim 10.000 çok para değil şehir dışına çıktıysan falan ama bu herkesin bütçesine göre değişir eğer gezmek dışında başka şeylere bütçe ayırman gerekiyorsa eğer gezmeye o kadar para harcamamalısın
00 Yorumla
1 yılSoruyu yazmışsın ama hiçbir Detay yok neye para harcadın da sana kızdılar Canım Kardeşim? Şimdi ben kızacağım sana😅
Senin ailen çok mu zengin 10.000 harcayıp verdikleri tepkilere şaşırıyorsun ve bunu buradakilere soruyorsun?
00 Yorumla
1 yılsenin paransa ne kadar harcarsan harcaya bilirsin kimse karisamaz ama ekonomik olmakta kotu birsey degil her gun yapmiyorsan bi sorun degil bence
ama oyle dedinki sanki 10 tl harcamissin jsjsj
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl3 gündür sitede 10 bin muhabbeti dönüyor biri alışveriş yapmış biri gezerek harcamış diğerini unuttum da. Büyük ihtimalle aynı kişisin en son ben çıkartıp vericem valla ne 10binmis ilk defa mı para gördünüz
12 Yorumla- 1 yıl
Şükür birisi dedi 🧠🧡
Soran1 yılKim ne harcamış anlamadım
1 yılAilenizle birlikte yaşayıp da evdeki tüm harcamaları siz karşılamıyorsanız karışmaya hakkları vardır ve çalıştığınız halde katkınız olmuyorsa fikir belirtmeleri normal..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılParan varsa ailene yük olmuyorsan gez dolaş ye çatır çutur dünyaya bir daha mı gelcez sanki
Ama durumun kötüyse aileni sıkıntıya sokuyorsN orada bir duracaksın tatlım...20 Yorumla
1 yılPara izafi bir kavram kimine göre on bin lira az para kimi onu kazanmak için günlerce çalışıyor. Ama bu ekonomik devirde bence çok.
Evet her şey gereksiz pahalı ama ona göre davranmalıyız
00 Yorumla
1 yılAilenizin durumuna göre değişir elbette ama bunu anlamanın bir yolu, harcamadan önce 10 bin lirayı kendiniz kazanmayı deneyin ,
04 Yorumla
Soran1 yılKendim kazanıyorum bilgisayar mühendisiyim.
- 1 yıl
Kendi paranızsa aileniz niye müdahale ediyor
Soran1 yılHarcamayıp hepsini onlara vermeme alıştılar
- 1 yıl
Hoş değil bu elbette. Belki onlarla beraber yaşıyorsanız katkı bekleyebilirler
Of gayet normal kaç gün gezdin bir gündeyse fazla ama İstanbul’sa normal yani senede bır ıkı de normal alısverıs gezmeye para çok vermek bence hayatını yaşamalısın
00 Yorumla
1 yıl10 bin bana da çok geldi, tabiki de böyle şeylere para harcayabilirsin bence ama 10 bin TL harcamak çok fazla bence 1-2 bin olsa tamam derim de 10 bin TL ile bir sürü şey alabilirsin çünkü.
02 Yorumla- 1 yıl
O zaman sen günlük o kadar harca madem öyle diyorsun.
Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı. gezme var gezme var şimdi nerde gezdin mahallede gezerken mi harcadın avmde gezerkenmi dünya turumu piknik miknikmi asdfasd
02 Yorumla
Soran1 yılGüneydoğu turuna çıktık
1 yılGezerek derken ne yaptın mesela. Farklı bir şehir, önemli bir yer vs mi gördün, yoksa gidip kafede vs bir yerler yemek yiyip bir şeyler içip mi harcadın?
03 Yorumla- 1 yıl
Hiç meraklı değilim aslında. Arkadaşlarla gezerek ucu çok açık. Gezerken farklı bir yer görmüşümdür. Örneğin müze giriş ücreti vermiştir. Bu doğal bir şey.
1 yılailenin durumuna göre değişir 40 bin maaş alan biri için çok para 80 bin alan için çok sayılmaz
03 Yorumla
Soran1 yılBilgisayar mühendisiyim 85 bin maaşım
- 1 yıl
aslında çok değil
- 1 yıl
ama şu var bazen gittinden mekan çok lüks ise örnek x hizmet bir yerde 5 birim ise aynı hizmet başka yerde 30 birim ise işte o zaman pahalı denir
1 yılEve lazım olan camiye haramdır ama öyle zor bir durumunuz yoksa ve para da kendi kazancınsa kimseyi ilgilendirmez.
00 Yorumla
1 yılailen gereksiz yere para harcamaman için seni uyarmış haklılar ilerde ev geçindirceksin tutumlu ol diye yapmışlar karışmaları da normal bişey
00 YorumlaYaşına ve kaç günde harcadığına göre değişir. Parayı sen kazanmıyorsan çok para. Kendin kazanıyorsan kimseyi alakadar etmez.
00 YorumlaAsgari ücretin yarısı sen düşün adam onu kazanmak için 15 gün çalışıyor
05 Yorumla
Soran1 yılBen çalışıyorum
Soran1 yılBilgisayar mühendisiyim 85 alıyorum
1 yılBenim kaç aylık masrafım o be ben 2.5-3 lirayla bir ay geçinmeye çalışıyorum millete bak
014 Yorumla
Soran1 yılNeden hiç harcama yapmıyorsun ki
- 1 yıl
Kyk da kalıyorum ailemi mahcup duruma düşürmek de istemem ihtiyacım olan şeyleri alıyorum sadece
Soran1 yılİyi yapıyorsun takdir ettim ama ben mezun oldum kamuda bilgisayar mühendisiyim ben hala harcama yapamıyorum ailem izin vermiyor diye
- 1 yıl
Vermemesi normal gidip birikim yapmaya çalış ilerde ev araba alırsın
Soran1 yılOnlar da öyle diyor parayı arabaya eve harcayalım diyor
- 1 yıl
Büyüklerinin sözünü dinle
Soran1 yılSıkıntı şu ki alacakları evi abim için alacaklar abimi evlendirmeye çalışıyorlar. Önce büyüklerin işi hallolsun sonra seni de düşünürüz diyorlar.
- 1 yıl
Abin kendi parasıyla alsın ne bu
Soran1 yılİş bulamıyor kardeşler arasında ayrım olmaz senin paran herkesin parasıdır anlayışı var
- 1 yıl
Öyle şey mi varmış saçma sapan işler
Soran1 yılÇoğu aile böyle yapıyordur bence. Benim için kötü bir durum ama aileyi yüzüstü bırakmak istemiyorum.
- 1 yıl
Senin yerinde olsam 50 binden fazla kazanirsan ayrı eve çıkardım ilerde tepene çıkar bunlar
- 1 yıl
Abim tasarruflu işte zerafet işte fesaret hdhdh
- 1 yıl
Tabi ne sandın skskskz
1 yılBu devirde çok bir para değil ama bazıları için çerez parası bazıları için büyük para bu tamamen kişinin maddiyatına bağlı
00 Yorumla
1 yılSence az mi? Ailenden geciniyosan kisacaksin o bütceyi kölen degil onlar senin ergen
02 Yorumla
Soran1 yılBilgisayar mühendisiyim çalışıp kendi paramı kazanıyorum
- 1 yıl
Ozmn kime ne be sacma
Ailenle yaşadığın sürece her şeyi demeye hakları var. Laf yemek istemiyorsan ayrı eve çıkabilirsin
00 Yorumla
1 yıl10 bin çok değilde ayağını yorganına göre uzatman lazım sonra parasız kalabilirsin
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 321 cevap paylaştı.
1 yılLan 10 bin lirayla ben 1 ay geçinmek zorundayım üzüldüm şu an kendime
12 Yorumla- 1 yıl
Ahh maalesef ben aylardır 5bin lirayla geçinmeye çalışıyorum
- 1 yıl
Hangimiz yakalım kanka
1 yıl10 bin günümüzde para değil tabiki ama ailenin ekonomik durumuna bağlı bu
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılKendini iyi ayarla, yatırımını yap, yeri gelince ye böyle..
00 Yorumla Kendin çalışıp kazanıyorsan sıkıntı yok 50 binde harca ama baba parası yıyorsan orada durmak gerekır
00 Yorumla
1 yılÇalışıyorsan, harcarsın. Çalışmıyorsan ailen söylenir. maalesef aileler böyle çünkü
00 YorumlaGezmek için çok tatile falan çıktıysan kamp gibi normal
00 YorumlaFazla bence, bizimkiler de okuma kitablarıma 2.000 harcadım diye laf etmişlerdi 📚🤓🤷
00 Yorumla
1 yılSizin aileniz için çok mu bilmem de az para değil bunu bilmen lazım
00 Yorumla
1 yılparayı sen kazanıyorsan tek kelime edemezler ama onlarınsa biraz fazla bence sorun olabilir
00 YorumlaÇok para 10 bine 10 tane kıyafet alırsın hatta ben 20 tane alırım shhss
00 YorumlaHer zaman olmazda arada bir yapılabılır ozellıkle kazanç sana ait ise
00 Yorumla
1 yılBu gezi nasıl bir geziydi? Kaç gün sürdü? Yatılı falan kalmadıysanız çok para.
00 Yorumla
1 yılGezi güzerhına bağlı. Şehir dışı bir geziyse normal olabilir. Şehiriçi normal değil.
00 Yorumla
1 yılbir kişinin bir ay çalışıp 22bin tl aldığı ülkede sanırım çok. :)
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 720 cevap paylaştı.
u 1 yılNeyse bu ay öyle olur bir dahaki ay biraz dikkat edersin çok üzerine gelmesinler oldu artik
00 Yorumla
1 yılDemek ki ailenize göre çok, biraz daha dikkat etmelisiniz
00 Yorumla
1 yılSenin veyahut ailenin maddi durumunu bilmem mümkün değil ama günümüzde aman aman çok bir miktarda değil bence
10 Yorumla
1 yılButcenizi bilmiyorum fakat 10 bin tl cok bir para değil. Bu durum butcenizi zorluyorsa ona gore hareket etmelisin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAslinda 10 bin cok birsey degil bu devirde ama tabii ki de cok
22 Yorumla- 1 yıl
Yaw he he kızı tavlamaya çalışma
Cevap sahibi1 yıl@beniruszanetti ne alaka ki
1 yılYani 10 binin azlığı çokluğu ekonomik durumunuza göre değişir tabi ama alışıp çalışmaman da burada önemli bir faktör. Ortalama düzeyde bir ekonomik durumunuz varsa iyi yapmışsın bence. Hep genç kalınmıyor gez gör boş ver.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok para tabii fuzuli yere 10 bin lira harcanır mı yazık günah ailen haklı, dövse bile yeridir dermişim kjljkjljkjljk
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılkeşke bende bir günde böyle para savurabilecek özgürlükte olsam.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl10 bin için kaç saat çalıştığına göre değişir
00 Yorumla
1 yılNeye harcadığına göre değişir. Balkanlara çıktın gezmeye orada yeni yerler gördün, gezdin, yedin vs az bile para. Ama yok sen İstanbul'da cafe cafe gezip harcadıysan elbette çok para
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNefesim tıkandı soruyu okuyunca 🤣 çok tabii
00 Yorumla- Devamını Gör (93)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer